Citat:
Ursprungligen postat av
Kratatch
Det är ett mindre problem än att Ryssarna försöker utplåna Ukraina. EU/Europa kommer vara som hökar över Ukraina efter kriget för att se vad som sker. Så jag skulle inte oroa mig allt för mycket.
Men det är kul att du är så försfärad över att Zelensky KANSKE är korrupt samtidigt som vi VET att Putin är korrupt OCH försöker utplåna Ukraina.
WTF!!! "Ett mindre problem...". Vad med att hålla två tankar i huvudet samtidigt? Två fel gör inte ett rätt osv...
Du oroar dig inte, hmm... Nej, men så bra då - då kan vi alla andas ut - det var väl inte så farligt då när DU lägger fram det såhär ärligt och adekvat. "Zelensky KANSKE korrupt"? Herregud - du må tro världen är platt, också...
Hur fasiken kan korruption av medel som är skänkta till landet för sitt försvar, vara ett "MINDRE PROBLEM?! Och EU kommer vara som "hökar" på Ukraina EFTER kriget, ja vad faan hjälper detta när alla då redan försnillat penningar och flytt landet? Och att du inte kan se att korruption av penningar under brinnande krig är ett STORT problem, ja då blir jag bekymrad över din sk. intelligens... Det är ett enormt svek gentemot det ukrainska folket och dess soldater som dör på slagfälten, samt även dess allierade som håller dem flytande.
Vem hade sett denna utveckling komma - hmm? Ja, vi var några, i alla fall...