Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-25, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Ni som röstar på sossarna är sjuka.
Har inte bestämt mig för vad jag ska rösta på. Själv tycker jag det är rätt märkligt att ha fortsatt förtroende för Sd efter dessa snart 3 år de fått visa vad de hår för
Citera
2025-04-25, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoldemortZelenskyj
Högste ledaren Åkesson är iofs inte direkt ansvarig för regimens handel och vandel.

Som galjonsfigur har Åkesson stor makt inom SD, men det är Mattias Karlsson som är högste ledare för partiet, oavsett vad titlarna anger.
Citera
2025-04-25, 19:49
Medlem
Tuffa Jimpa som skulle dra in medborgarskapet och utvisa 60.000 gängkriminella men av det har jag nu hört nu i över 10 år!!!
Citera
2025-04-25, 19:52
Medlem
Takpapps avatar
Platt insats av Holmberg. Inte särskilt intressant, hittar varje dag betydligt bättre intervjuare ute i världen via youtube och annat. Hans skattekran borde strypas nu.

Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Är du sosse?

Oklart, men en känd idiot. Rödmarkeras automatiskt i min webläsare. Då läser jag det inte, aldrig någonsin. Installera tillägget "highlight this" så kan även du lösa att slippa sådan diarré.
Citera
2025-04-25, 20:21
Medlem
JPMorgandonators avatar
JÅ har inte förstått hur samhället fungerar.

Jag var själv på affärslunch häromdagen med ett antal amerikaner som arbetar och fungerar här utan att kunna svenska och vi gjorde upp affärer om grova pengar. Inga problem.

Senare passerade jag en liten biltvätt och fick en av mina Teslor perfekt dammsugen och rengjord för 75 kvittolösa kronor av ett mörkmusk som inte kunde svenska. Inga problem.

Strax därefter fick jag mat från en av mina dyrare favoritrestauranger bekvämt hemkörd av en servil indier som inte kunde svenska. Inga problem.

Visst det har blivit utpressningsfarligare att som Kylenstjärna sitta och runka på internetcam men vem fan gör det? Mitt råd är att inte tro att man kan rösta bort kriminaliteten med JÅ utan att flytta till ett icke kriminellt område. Så gjorde jag i usa och gör här. Det fungerar.
Citera
2025-04-25, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Jimmie Åkesson är den största landsförrädaren i Sverige. Han har inte gjort ett skit mot massinvandringen och borde åtalas för bedrägeri. Denna Holmberg borde ta upp det, men det lär väl bara bli det vanliga tramset om rasism och stålrör.

Det är ju lite sent nu.. tycket han kämpade rätt lä ge i rejäl motvind
Citera
2025-04-25, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZebranJanne
Nu är jag inte Sverigedemokrat, men lär säga att Åkesson levererade i detta program, som ingen tidigare. 5 av 5. Och gällande mångkultur, assimilering och migration var han klockren. Till skillnad mot merparten personer som suttit mitt emot Holmberg genom åren; kom han aldrig av sig eller darrade på manschetten. Han är en imponerade politiker, trots allt.

Ja han är en bra talare! Har alltid gillat honom och fd vänsterledaren Jonas
Citera
2025-04-25, 20:32
Medlem
volvo 240s avatar
Herregud, NPC-reportrarna förstår fortfarande inte efter 30 år vad överrepresentatin är.
Citera
2025-04-25, 20:42
Medlem
ZebranJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Ja han är en bra talare! Har alltid gillat honom och fd vänsterledaren Jonas

Även Jonas var en av de bättre. Mina favorit är väl annars Olof Palme, samt Gudrun Schyman och Carl Bildt, de två sistnämnda var även oslagbara i debatter, kanske främst Schyman. Vill minnas att Bildt ansåg henne vara den bästa debattören och svåraste motståndaren. Palme var dock i en egen liga. Men, även Jimmie är duktig i debatter. Synd att han företräder SD.
Citera
2025-04-25, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pn222jw
J Å är den nationella konsevatismens återskapare i Sverige - han förtjänar att få bli statminister någon gång för den enorma energi han har lagt ned på sunt förnuft... det är nästan bara antisvenskar som hatar honom. Full av beundran för en sån kontroll.

JÅ är duktig som politiker. Kan säga mycket och inte lova något konkret. Däremot knappast lämplig som stadsminister. Han har helt enkelt inte hälsan för den typen av befattning 24/7. Jag håller inte helt med om hans bild av verkligheten. Men visst har han gjort en imponerande resa. Den har dock tagit på hans hälsa så… nä katastrof som stadsminister. (Ulf Kristersson är rätt usel också men av andra orsaker).
Citera
2025-04-25, 21:32
Medlem
Det kom många Somalier från Grekland kring 2011. Där kunde de inte försörja sig och Sverige sket i Dublin förordningen.
Citera
2025-04-25, 21:45
Medlem
Kalliss avatar
Det handlar inte om ursprung, hudfärg eller namn.

Det handlar om hållning. Om värderingar. Om vilja att vara en del av det svenska samhällsbygget – inte bara ta del av dess resurser.

Lojalitet är inte en känsla – det är handling.
Respekt för lagarna. Bidra till samhällsnyttan.
Avståndstagande från extremism, klankultur och parallella normsystem.

Att stå upp för Sverige – när det blåser.
Senast redigerad av Kallis 2025-04-25 kl. 21:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in