Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
(det fetade)
Tror du har rätt där, chansen att komma ifrån en fällande dom för våldtäkt hade varit mycket liten om inte misshandeln med påföljande händelseförlopp ägt rum och detta trots att kvinnan var otrogen mot sambon och akten var frivillig.
Gissar att alla tre inblandade ångrar den där kvällen bittert.
Jag håller förstås med dig om det sista, men jag skulle väl vilja påpeka att det avgörande här är att white trash-duon så generöst försåg polisen med skriftlig bevisning. Det hade räckt med att de spånat fram detta muntligt och sen hållit fast vid sin version för att få offret dömd för våldtäkt, utan tvekan.
Jag kan riktigt se det framför mig: "Varför skulle en 21-åring följa med en medelålders man hon nyss träffat på en skitig krogtoalett?" - absolut ingenting som framkommit hade varit till målsägandes fördel. Gift, småbarnspappa, VD. Han hade åkt dit så det visslar om det, och sambon hade i någon folklig mening ansetts vara en fin kille som slagit hans underbara kvinnas våldtäktsman på käften.
Killen i samboparet gick från att själv vara den enda i den här historien som i en moralisk mening var ett offer och med all rätt kunnat bära huvudet högt till att göra sig själv till
1) en snart dömd våldsbrottsling - återigen, fin skriftlig bevisning - och
2) den sorts fega fitta som skulle rädda sin egen röv genom att förstöra livet för en icke-våldtäktsman och därigenom också icke-våldtäktsmannens fru och två små barn.
Hoppas detta sambopar hängs ut tillräckligt mycket för att vara social paria och arbetslösa för all framtid. Jävla äckel.