Citat:
Ursprungligen postat av
Lextex001
Vet att hon satt på Ringsjön för 2-3 veckor sen så borde vara där nu om hon inte fuckat upp de.
Andra regerade på hur stolt hon lät över sitt brott. Ansåg inte att det var moralisk fel även om hon är dömd - anses som skum bland de andra
Hahahaha, nämen är du på riktigt nu??? Jag sätter min hatt på att din "säkra källa" som säger att folk på anstalten reagerat på att E ska ha "låtit stolt över sitt brott" inte är nåt annat än ett gammalt jävla pundarvrak med skev verklighetsuppfattning 😂😂
Ni flashbackmuppar kan MER ÄN GÄRNA roa er med att snoka reda på vem jag är (om det nu skulle vara relevant), men jag vet med säkerhet 100% mer än alla er patetiska (och förmodligen finniga och illaluktande) incels om vad som sägs och tycks om E i de miljöer hon för närvarande befinner sig, och om ni verkligen vill veta så står hon rätt högt i rang där bland oss "normala" intagna (dvs icke knarkande våldsamma efterblivna psykopater) för hon är en av FÅ där inne som faktiskt tar fullt ansvar för sin skuld när det kommer på tal - de flesta andra (inklusive jag själv ibland...hmm....) har en jävla massa fina bortförklaringar och undanglidningar till varför man gjort som man gjort, men E har vunnit respekt av oss "vanliga" peeps där inne för hennes sätt att brösta det hon faktiskt gjort och vad det orsakat för andra.
Såååååå, jag tycker att skvallerkärringarna i den här tråden kan käka upp ännu en snorkråka och klämma en finne till, och komma tillbaks och skriva nåt när ni faktiskt har nåt vettigt eller intressant att skriva om. Herregud, småflickor är vad ni är allihopa...