2025-04-24, 13:25
Medlem
adolf512s avatar
Unibet är helt klart bra för NL4 och NL10 men deras rake är tyvärr hög för de högre nivåerna. De har också smidiga uttag (inga dolda avgifter eller konstiga begränsningar vad jag vet).

Pokerstars och coinpoker har relativt låg rake på högre nivåer men det är ganska dåligt där på de lägre nivåerna och det är ytterst få spelarna som är bra nog för ex NL10000. Pokerstars har också andra problem ex växlingsavgif vid uttag/insättning (6 kronor avgift för 20$) och det tog 13 dagar för mig att få ut pengarna senaste gången.

Svenska spel verkar ha varit relativt bra innan men de har blivit sämre över tid och av någon anledning så förlorade jag pengar där under en längre period (från över 400 kronor i vinst till lite över 60 kronor) så jag fick lite kalla fötter (gick bättre på unibet NL4).
Citera
2025-04-24, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Unibet är helt klart bra för NL4 och NL10 men deras rake är tyvärr hög för de högre nivåerna. De har också smidiga uttag (inga dolda avgifter eller konstiga begränsningar vad jag vet).

Pokerstars och coinpoker har relativt låg rake på högre nivåer men det är ganska dåligt där på de lägre nivåerna och det är ytterst få spelarna som är bra nog för ex NL10000. Pokerstars har också andra problem ex växlingsavgif vid uttag/insättning (6 kronor avgift för 20$) och det tog 13 dagar för mig att få ut pengarna senaste gången.

Svenska spel verkar ha varit relativt bra innan men de har blivit sämre över tid och av någon anledning så förlorade jag pengar där under en längre period (från över 400 kronor i vinst till lite över 60 kronor) så jag fick lite kalla fötter (gick bättre på unibet NL4).

Hur fan bar du dig åt för att få ett uttag från pokerstars att ta 13 dagar? Tar man ut genom VISA så har du pengarna inom minuter, banköverföring vid lunch följande bankdag.
Citera
2025-04-25, 01:11
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Hur fan bar du dig åt för att få ett uttag från pokerstars att ta 13 dagar? Tar man ut genom VISA så har du pengarna inom minuter, banköverföring vid lunch följande bankdag.
Pokerstars nekade uttaget så jag fick avsluta kontot och sedan skicka flera mail för att få ut pengarna.
Citera
2025-05-01, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512

Pokerstars skulle jag väl säga är fortfarande det bästa pokersidan för svenska spelare.

GGpoker är bra för att man får rakeback och jag gillar klienten överlag, man kan köra brädor upp till 3 gånger osv, däremot är det väldigt mycket dolda avgifter på uttag, kostar 1-2$ att ta ut till sin plånbok och plånboken tar hutlösa avgifter vid större uttag, plockade ut 8000 från luxonpay och tror jag fick betala 300kr i avgift från dom + 50kr avgift från min bank.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in