Citat:
Ursprungligen postat av
adolf512
Unibet är helt klart bra för NL4 och NL10 men deras rake är tyvärr hög för de högre nivåerna. De har också smidiga uttag (inga dolda avgifter eller konstiga begränsningar vad jag vet).
Pokerstars och coinpoker har relativt låg rake på högre nivåer men det är ganska dåligt där på de lägre nivåerna och det är ytterst få spelarna som är bra nog för ex NL10000. Pokerstars har också andra problem ex växlingsavgif vid uttag/insättning (6 kronor avgift för 20$) och det tog 13 dagar för mig att få ut pengarna senaste gången.
Svenska spel verkar ha varit relativt bra innan men de har blivit sämre över tid och av någon anledning så förlorade jag pengar där under en längre period (från över 400 kronor i vinst till lite över 60 kronor) så jag fick lite kalla fötter (gick bättre på unibet NL4).
Pokerstars skulle jag väl säga är fortfarande det bästa pokersidan för svenska spelare.
GGpoker är bra för att man får rakeback och jag gillar klienten överlag, man kan köra brädor upp till 3 gånger osv, däremot är det väldigt mycket dolda avgifter på uttag, kostar 1-2$ att ta ut till sin plånbok och plånboken tar hutlösa avgifter vid större uttag, plockade ut 8000 från luxonpay och tror jag fick betala 300kr i avgift från dom + 50kr avgift från min bank.