2025-04-24, 18:35
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malawi-Gold
alltså... ALLA... även svarta och afrikaner av alla etniciteter, säger att MAN ÄR VAD ENS PAPPA ÄR

D.v.s. om pappan är vit är det ett vitt barn, capisce?
Den har jag faktiskt aldrig hört förut. Aldrig!
Man är alltid både och. Har gott om vänner med föräldrar från två länder i Europa, sen träffar de en mixad Europe och får barn, då är barnen 4 delar av något.
Citera
2025-04-24, 18:40
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuktenAvBajs
Rädd om mina prylar och pengar, ja.

Kan du inte annonsera ut henne på Blocket under fritid & hobby, djur. Bara säg att det är så här vi gör i Sverige.
Citera
2025-04-24, 18:52
Medlem
Skicka på export
Citera
2025-04-24, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Den har jag faktiskt aldrig hört förut. Aldrig!
Man är alltid både och. Har gott om vänner med föräldrar från två länder i Europa, sen träffar de en mixad Europe och får barn, då är barnen 4 delar av något.
En gott och blandat är ju faktiskt värre än en renrasig hundskit
Citera
2025-04-24, 18:54
Avstängd
LuktenAvBajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Jo givetvis. Därför bör ni såklart se till att hon får uppehållstillstånd och en lägenhet i närheten så ni kan h varannan vecka.

Fyfan för att vara så tragisk att man måste köpa sig en fru från Afrika. Men jag förstår att hon inte stod ut med dig.

Enbart för att trigga feminister som dig som blir ratad av svenska män.
Citera
2025-04-24, 18:56
Avstängd
LuktenAvBajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Kan du inte annonsera ut henne på Blocket under fritid & hobby, djur. Bara säg att det är så här vi gör i Sverige.

Tänkte jag inte på. Annonsen ligger nu uppe.👌
Citera
2025-04-24, 18:59
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Enbart för att trigga feminister som dig som blir ratad av svenska män.

Jag är varken feminist eller ratad av svenska män. Jag är hemmafru och har fem barn med min svenska man. Han behövde inte importera från Afrika.
Citera
2025-04-24, 18:59
Avstängd
LuktenAvBajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Men om ni tar din feta plånbok kan ni väl leva som Pippi Låmgstrumps pappa nere i Afrika...

Ja precis, för min största barndomsdröm var verkligen att få flytta till Afrika och bo i någon unga bunga by ute på savannen och tugga khat om dagarna och titta på antiloper.
Citera
2025-04-24, 19:03
Avstängd
LuktenAvBajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Jag är varken feminist eller ratad av svenska män. Jag är hemmafru och har fem barn med min svenska man. Han behövde inte importera från Afrika.

Precis. Du är alltså lika värdelös som min fru och det ända du erbjuder är att ligga på rygg, bli pådunkad av din man och skita ut barn. Därför du sympatiserar så starkt med henne. Men du vet, jag attraheras av drivna kvinnor som kan jobba, tjäna egna pengar, kunna hålla en diskussion och våga utmana en lite intellektuellt, något som ni båda verkar vara inkapabla till. Afrika hade passat dig utmärkt.
Citera
2025-04-24, 19:07
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Precis. Du är alltså lika värdelös som min fru och det ända du erbjuder är att ligga på rygg, bli pådunkad av din man och skita ut barn. Därför du sympatiserar så starkt med henne. Men du vet, jag attraheras av drivna kvinnor som kan jobba, tjäna egna pengar, kunna hålla en diskussion och våga utmana en lite intellektuellt, något som ni båda verkar vara inkapabla till. Afrika hade passat dig utmärkt.

Och detta var inget du märkte av att hon saknade innan du släpade hit henne?
Citera
2025-04-24, 19:07
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89
En gott och blandat är ju faktiskt värre än en renrasig hundskit
Lol. En fyrspråkig europé med rötter i flera länder är bättre än en tråkig svensk som trycker i sig sin gottoblandat-påse på lördagen till halvröret vodka för att "nu är'e härlgj!“
Citera
2025-04-24, 19:13
Avstängd
LuktenAvBajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Lol. En fyrspråkig europé med rötter i flera länder är bättre än en tråkig svensk som trycker i sig sin gottoblandat-påse på lördagen till halvröret vodka för att "nu är'e härlgj!“

Folk i Sverige är ju i regel så jävla tråkiga och lever i sin bubbla. Noll perspektiv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in