2025-04-28, 03:00
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theUFOsummoner
Det är naturligt att bli skrattande osäker när man betraktar sitt eget ego. Det är svårt - Det är betydligt enklare att fokusera på andras fel än sina egna.

Vi börjar våra liv här på jorden som en skrikande gökunge, helst sparkandes på andra, så att man själv får plats. Med tiden, får vi erfarenheter och skiftar vårt fokus där omtanke till andra och att vara behjälplig för dem blir det centralt upplyftande.

Även om vi har olika åsikter - givetvis viktigt att identifiera och acceptera - behöver inte språket du använder vara aggressivt och hånande. Detta gäller inte bara ditt uppträdande här, utan i nästan alla andra trådar du medverkar i. Du kan fortfarande förmedla ditt budskap med tydlighet och personlighet så att andra förstår, vilket också ger fördelar i dialogen, som blir med givande och intressant.

Med detta sagt, ja - jag ger dig tid att fundera på UFOs, Aliens och Religiös fanatism och till dess - Be well!.
Och trots allt ditt nonsens så är du fortfarande kvar på denna planeten precis som jag.
Citera
2025-04-28, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Premissen i ditt inlägg är skit och galen fantasi. Religiösa fantasier är snarare det som skulle hindra någon att ta kontakt med oss. Vi är amöber jämfört med vilken varelse som helst som har tekniken att komma hit.
Det är bara dina antaganden. Kanske är istället NHi orsaken till diverse världsmytologier?
Citera
2025-04-28, 23:18
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omnik
Det är bara dina antaganden. Kanske är istället NHi orsaken till diverse världsmytologier?
Mina antaganden väger tyngre än dina fantasier tills dess det officiellt tas kontakt , du kan återkomma då.
Citera
2025-04-29, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Mina antaganden väger tyngre än dina fantasier tills dess det officiellt tas kontakt , du kan återkomma då.
Nej, varför skulle de göra det?

Tvärtom faktiskt då dina antaganden endast bygger på föreställningar om verkligheten.

Frågorna( inte antaganden eller övertygelse) jag ställt bygger på det många insatta personer vittnat om, som t.ex nu senast Harald Malmgren. Existerar NHI i verkligheten här och nu med oss, är det en logisk fråga ifall mytologier runt om i världen har ett samband med fenomenet. Ta bara någon som Ezekiel, eller Naga/devas/asuras från Indien. Ja listan kan göras lång.
Citera
2025-04-29, 12:15
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omnik
Nej, varför skulle de göra det?

Tvärtom faktiskt då dina antaganden endast bygger på föreställningar om verkligheten.

Frågorna( inte antaganden eller övertygelse) jag ställt bygger på det många insatta personer vittnat om, som t.ex nu senast Harald Malmgren. Existerar NHI i verkligheten här och nu med oss, är det en logisk fråga ifall mytologier runt om i världen har ett samband med fenomenet. Ta bara någon som Ezekiel, eller Naga/devas/asuras från Indien. Ja listan kan göras lång.

Ok så tomtar och troll finns med för folk har pratat om det i tusentals år. Sen att det aldrig har bekräftats spelar ingen roll. NHI står mig veterligen för National health insurance (NHI) och känns inte så relevant.

Jag skall nu gå ut och ta en fika med Näcken i solskenet. Ha en bra dag.
Citera
2025-05-30, 00:03
Avstängd
Flaskpostenss avatar
Intressant ska kolla in intervjun
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in