2025-04-24, 00:03
Medlem
tjurensfarts avatar
Ålder: 14 (under tiden detta utspelade sig)
Kön: Man
Vikt: ca 60kg
Längd: ca 170cm
Tidigare erfarenheter(när jag var 14): Cannabis, kokain, amfetamin, extacy.
Tidspann: Torsdag-fredag

Detta är min första rusrapport jag skrivit. Så var snälla och möt mig med bra kritik ifall jag gjort någonting fel. Har läst en del rapporter här, och jag märker att det finns många som har gjort mycket mer intressanta saker än detta. Men men, det var kul att skriva ändå.

Notera även att jag har väldigt svårt att minnas exakt dosering som skedde under fredagskvällen. Så det kan vara lite off. Men oavsett, så fick vi i oss bra mycket mer än vad vi borde.

(kommer inte ihåg exakt vilken "styrka" det var på knapparna, men jag har för mig att de var märkta och marknadsförda som 280mg)

Detta utspelade sig för många år sedan nu, tillsammans med min kompis "O".

"O" hade precis fyllt 15 och fått sitt am-kort, och kunde nu köra sin epa.

DAG 1. (torsdag):

Efter skolan så bestämde vi oss för att vi skulle sova över hemma hos mig. Vi började då bli lite taggade och var sugna på någonting mer än att bara röka. Vi hörde av oss till kranen, och frågade ifall han kunde lösa lite E, det kunde han.

Sen satt vi och dividerade en stund om hur mycket vi skulle köpa. Vi bestämde oss för att slå på stort, och kom överens om att 15 knappar skulle hålla ett bra tag. (planen var inte att ta allt, då vi endast hade tagit 2 stycken som mest på samma kväll innan)

Vi började rulla i en odrägligt långsam hastighet emot kranen. En timma senare så var transaktionen genomförd, och då satt vi där och inspekterade knapparna och blev mer taggade än någonsin.

Vi gömde knapparna i innertaket på epan, och började sakta rulla hem mot mig.

Vi kom hem till mig och drog in på mitt rum, självklart så skulle vi inte ta någon knapp idag eftersom att det var skola imorgon.

Vi snurrade upp en fet och rökte den genom fönstret, spelade lite skön musik. Och efter någon timma av att vi båda satt och sneglade mot knapparnas håll, så bestämde vi oss för att bara testa kvalitén lite. (även fast vi redan hade tagit likadana knappar nån vecka innan, som var från samma kran)

Vi var sugna som satan helt enkelt. Klockan var runt 20:30 när vi bestämde oss för att dela på en knapp i fyra delar. Vi svalde en fjärdedel var, och sen snortade vi den andra fjärdedelen. och hips vips, så befann vi oss i ett mycket trevligt tillstånd. Musiken pumpade, kedjeröka cigaretter på rummet och gott prat.

Vid 22:00 så bestämde vi oss för att droppa en hel knapp var. Och när vi peakade, så krossade vi en tablett till pulver, som vi sedan delade upp i två lika stora högar, som vi så småningom drog in i snoken.

03:00 så var vi båda ganska nere och det var dags att sova.

Totalt så fick vi alltså i oss två knappar var.

DAG 2. (fredag):

Detta skulle visa sig bli en lite mer "händelserik" kväll än torsdagen.

Klockan är 07:00 och farsan öppnar dörren för att väcka oss. Då inser vi att doften av snusktobak satt fast i hela rummet. Han sa inget om det, men det fanns inte en chans att han missade stanken...

"O" sätter sig bakom ratten, och åkturen till skolan var mer eller mindre knäpptyst utöver meningarna "fyfan vad trött jag är" och "vi skulle väntat tills idag".

I skolan hände ingenting spännande alls, två trötta polare som låg med huvudet på bänken och halvsov igenom hela skoldagen.

14:00, Skoldagen är över och vi börjar bli taggade inför kvällen. Påväg hem till mig så kör vi in på en "skogsväg" för att undvika poliser, eftersom att vi av någon anledning hade tagit med oss resterande 11 knappar i bilen. Jag bestämmer mig för att ta en halv knapp medans vi åker hem mot mig.

Jag börjar känna mig mjuk och glad innan vi ens kommit ut ifrån "skogsvägen", och jag ber då "O" att stanna epan så att jag kan gå ut och pissa. När jag kommer ut från bilen så blir jag helt extas över hur bra väder det var, och hur vacker en skog kan vara när solstrålar tränger sig emellan trädkronorna.

"O" blev till sist lite irriterad och bad mig att komma tillbaks till bilen så att vi kan åka hem till mig.

Runt 15:30 så var vi hemma hos mig. Och vi bestämde oss för att vi skulle spendera kvällen i mitt attefallshus. Så vi börjar rodda högtalare, playstation, fryspizza och läsk. I och med att det fanns en stor sannolikhet att min far skulle komma ner och säga hej till oss efter jobbet, så valde vi att vänta till kvällen innan knapparna skulle komma fram.

16:00-18:00 så satt vi bara och väntade på att det skulle bli "säkert" att börja poppa. Vi försökte fördriva tiden med playstation och gräs.

Till slut var klockan 20:00. Min käre far kom ner till oss och sa hej och frågade hur det var med oss, han slängde även ur sig en skämtsam kommentar om mitt rum uppe i huset som stank cigg. Efter att han hade sagt godnatt, så blev det fritt fram. Vi tog fram knapparna, och tog ut en tablett var, som vi sedan svalde med hjälp av lite zingo. Vi tog även ut den andra halvan som hade blivit kvar efter "skogsvägen". Vi krossade halvan och delade upp det i 4 lika stora linor, som vi drog i oss bara nån minut efter att vi hade svalt den första.

Klockan blev 21:00 och vi båda var på redigt bra humör, vi satt och pratade om hur mycket vi älskade varandra, och att vi skulle hålla ihop för alltid. Vi kramades, och pumpade även en bra mix av musik på hög volym. Vi fick för oss att vi ville röka en spliff, och jag började mecka. Jag har alltid varit den som rullat gåsarna åt oss, men det var nu en utmaning eftersom att pappret inte samarbetade med mina svettiga och ostadiga händer. Men självklart fick jag ihop en fet till sist.

21:30. Spliffen var rökt och det var dags för påfyllning eftersom att vi nu befann oss i det konstiga läget emellan att vara ead och deprimerad. Fram med knapparna. Vi plockade ut tre stycken denna gången, och tog en och en halv var.

22:30. Nu började eva visa sin mer underliga sida, "O" försvann in på toa titt som tätt och bara satt där och försökte pissa. Jag satt mest och flummade till en klassisk film som vi sätt på många gånger tillsammans. "O" återvänder till soffan efter ett långvarigt toabesök, och började sedan skriva flitigt med den tjejen som han var på g med för tillfället.

23:30. Jag börjar känna mig redigt utmattad och är nära på att somna.

00:00. "O" väcker mig samtidigt som han trycker in en knapp i min mun. Jag sväljer den, och återgår sedan till sömn.

01:00. Jag vaknar av att "O" ropar på mig, han säger stressat till mig att det är över 50 personer utanför mitt hus som försöker göra inbrott, och han hävdar att dom är där för att sno bilar och bada i vår bubbelpool. Jag tittar ut genom fönstret och inser att han bara ser saker i skallen. Jag lugnar ner honom. Han går sen tillbaks till toan och börjar mumla. Jag ropar "vad sa du", utan att få svar.

02:00 jag kommer på mig själv me att jag också ligger och pratar för mig själv/pratar med någon som inte finns. "O" är fortfarande på toa, och han försöker pissa. Av någon anledning går inte det efter som att han tydligen har världens tjack-balle.

Efter detta så somnade jag.

DAG 3 (lördag morgon)

Jag vaknar nästa morgon runt 10:00 och har den klassiska känslan om att allt är skit. "O" ligger fortfarande och sover i soffan, och jag har där och då ingen aning om hur mycket någon utav oss tagit kvällen innan. Jag vet bara att det fanns en knapp kvar i påsen. Det första jag gör är att snurra upp en fet, och sedan röker jag den medans jag snabbt krossar upp den sista knappen till pulver på glasbordet. Jag drar i mig någon lina, inte för att bli hög, utan bara för att ta bort det allra värsta av självmordstankarna. Såhär i efterhand så inser jag hur dumt det var, men aja.

12:00. O vaknar, och han är helt avtrubbad. Han har berättat för mig i efterhand att han var vaken ett bra tag till efter att jag däckade, och jag antar därmed att han tog ännu mer medans jag sov. Efter ett tag så drar han hem. Och historien tar slut.
Citera
2025-04-24, 04:40
Medlem
Mr.Swedens avatar
Låter kul med knark. Du har väl gjort om det hoppas jag
Citera
2025-04-24, 07:52
Medlem
fulvodkas avatar
Låter som att du spenderade din barndom väl och att din far gjort ett bra jobb som patriark och vägvisare i ditt liv.

Du har antagligen åsamkat dig permanenta hjärnskador av sånt här beteende. Trist verkligen!
Citera
2025-04-24, 10:48
Medlem
Emelitos avatar
Herregud.... Man blir mörkrädd.
Citera
2025-04-24, 11:30
Medlem
tripprapporters avatar
Svag tripprapport för övrigt men alltid intressant att få en liten inblick i andras liv, framförallt om de knarkar. Vad är din status idag? Tog du dig i kragen eller fortsatte du på den inslagna vägen?
Citera
2025-04-24, 13:44
Medlem
tjurensfarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulvodka
Låter som att du spenderade din barndom väl och att din far gjort ett bra jobb som patriark och vägvisare i ditt liv.

Du har antagligen åsamkat dig permanenta hjärnskador av sånt här beteende. Trist verkligen!

Ja, man kan ju tyvärr inte ändra på det förflutna. Men, jag kan ändå säga att mitt liv är bra mycket bättre än vad det hade kunnat vara.

Hade lika gärna kunnat sitta med en kanyl i armen just nu.
Citera
2025-04-24, 13:50
Medlem
tjurensfarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tripprapporter
Svag tripprapport för övrigt men alltid intressant att få en liten inblick i andras liv, framförallt om de knarkar. Vad är din status idag? Tog du dig i kragen eller fortsatte du på den inslagna vägen?

Både jag och kompisen har idag väldigt bra liv. Vi båda är borta från allt de ”tunga” även fast vi dricker o röker gräs.

Han lyckades att göra ett kap på en bra fastighet som kick-startade hans karriär inom den marknaden.

Jag lever idag på kortsiktig handel med aktieindex. Jag är otroligt tacksam över att jag fick intresse för det. Annars hade mitt liv sätt väldigt annorlunda ut idag.
Citera
2025-04-24, 14:04
Medlem
buisnismannens avatar
15 knappar på två dagar och du somnade runt 1 på natten dag 2. Broder ni fick koffein tabletter sorgligt blåsta.
Citera
2025-04-24, 14:25
Medlem
Taokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
15 knappar på två dagar och du somnade runt 1 på natten dag 2. Broder ni fick koffein tabletter sorgligt blåsta.

Tänkte säga det. Somnade om efter han tog en tablett..

Hur hårda skogsmullar ni än må vara så blir man inte sugen på E så där efter man tagit det en timma innan.
Citera
2025-04-24, 15:46
Medlem
tjurensfarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen

Hahaha, det kan jag sätta mitt liv på att vi inte blev. Men av nån konstig anledning så har jag aldrig haft svårt för att somna på e. Klarade till och med av att somna på tjack nån timma efter intag.
Citera
2025-04-24, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjurensfart
Både jag och kompisen har idag väldigt bra liv. Vi båda är borta från allt de ”tunga” även fast vi dricker o röker gräs.

Han lyckades att göra ett kap på en bra fastighet som kick-startade hans karriär inom den marknaden.

Jag lever idag på kortsiktig handel med aktieindex. Jag är otroligt tacksam över att jag fick intresse för det. Annars hade mitt liv sätt väldigt annorlunda ut idag.
satsa på aktiehandel för knarka är inte din grej.
Citera
2025-04-24, 19:24
Medlem
tjurensfarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
satsa på aktiehandel för knarka är inte din grej.

Japp, så är det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in