Bankid på kort och bankid i telefon har samma funktion det har inte bank id på fil...
Om hade kollat länken så hade du sett det är koden från CAVA BANK id som de går igenom..
Så prata du om som världsmästar expert om Foliehattar o kräv att folk förlarar sig för en sån som dig.
Jag sa inte 5 år jag skrev 5.5 år år..
Och varför i helvete skall jag ge länkar till dig för att bevisa vem jag är???
Minskar trovärdigheten pga hur skriver o du säger som ett barn bla bla
Googla Ettor & Nollor en svensk film som de basera på vad jag gjorde för 25 år sen
Eller läs Boken Korthuset oxså baserad på mitt förfluna..
Eller läs nordisk kriminalkröninka 2001 eller nåt Kapitel VITA kort jag kallas för Holgersson där.
Mitt förflutna funkade aldeles utmärkt med data och teknik utan en sådan Expert som dig

Undrar hur jag klarat mig hela mitt liv utan en sådan expert som dig
Citat:
Ursprungligen postat av
mikaels
BankID på kort och fil har samma funktionalitet som mobilt BankID. Sen är vissa banker inte övertygade om säkerheten, t ex SEB, men det betyder inte att BankID är osäkert, hackat eller övertaget av myndigheter.
BankID skickar ingenting till banken, kommunikationen går till BankID, som autentiserar din inloggning, betalning eller vad du nu vill göra.
Jag signerar betalningar med BankID på fil hela tiden, går alldeles utmärkt.
Vet du verkligen inte hur PKI fungerar om du nu är en så berömd hacker?
Och en länk till någon random Haxx0R som tror och tycker en massa om en app han inte ens sett källkoden till? Rly? Lika värdefull som en Redditlänk till någon foliehatts paranoida inlägg.
Du skriver fortfarande som en dyslektisk fjortis, det minskar trovärdigheten.
Fem år för hacka en bank? Länk or it never happened.