2025-04-23, 21:04
Medlem
U22s avatar
Finns inga direktflyg vad jag kunde se, och buss/tåg tar typ en halv dag med alla byten. Finns det inget smidigt sätt att ta sig till Visby på?
Citera
2025-04-23, 21:11
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U22
Finns inga direktflyg vad jag kunde se, och buss/tåg tar typ en halv dag med alla byten. Finns det inget smidigt sätt att ta sig till Visby på?
Privatjet.
Citera
2025-04-23, 21:48
Medlem
Sqrbankens avatar
Flyg till Stockholm, går flera flighter dagligen (SAS, exempelvis) och hoppa sen på någon båtjävel. Har för mig att flyg Stockholm <-> Visby har ett rätt glest utbud numera men kan ha herrejössesfel angående detta.
Citera
2025-04-23, 21:54
Medlem
Neksnors avatar
Hyr ett eget flyg eller flyg med byte.
SAS erbjuder runt sex flyg om dagen Stockholm-Visby, komplettera med flyg Göteborg-Stockholm. Den bekvämaste alternativet jag hittar är 09:55–12:25, varav 40 minuter används för att pissa och byta gate på Arlanda.
Citera
2025-04-23, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U22

Sommartid 28-32 så ska det tydligen gå direktflyg från Stallbacka Airport (Trollhättan) till Visby.

Annars kan man flyga till Stockholm och sedan byta flyg där till Visby.

Tåg till Stockholm och sen färja från Stockholm till Visby.

Bilen tvärs över från Göteborg över Jönköping och till Nynäshamn, Oskarshamn eller Västervik. Sedan färja till Visby.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in