• 1
  • 2
2025-04-23, 14:52
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Storbritanniens regering har godkänt ett test som där man sprejar partiklar som ska ta bort solstrålar för att "kyla ner jorden". Geoengineering. Bill Gates har pratat länge om att göra detta, men jag tror ingen regering har godkänt det förrän nu. Detta har varit en plan länge hos galna globalister, det är därför som Trump vill förbjuda sådan här form.

Testet kommer vad jag förstår inte påverka solens strålar, men bara tanken på att göra nåt sånt är hemsk.

https://modernity.news/2025/04/23/uk...o-dim-the-sun/
Citera
2025-04-23, 15:06
Medlem
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Testet kommer vad jag förstår inte påverka solens strålar, men bara tanken på att göra nåt sånt är hemsk.

Vad gör den då?

Det skulle vara bättre att skicka sånt skit till Venus.
Citera
2025-04-23, 15:09
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Ja, man måste nog vara särskilt efterbliven för att vilja ta bort solen när man bor på en ö det regnar och är helt molnigt 85% av året
Citera
2025-04-23, 15:14
Medlem
KavlaUpps avatar
Dessa människor kommer att bli vår undergång. Sinnessjukt.
Citera
2025-04-23, 15:16
Avstängd
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Vad gör den då?

Det skulle vara bättre att skicka sånt skit till Venus.

Reflekterar en viss % av solstrålar uppåt och bort från jorden
Citera
2025-04-23, 15:32
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Knappt att solen skiner i det skitlandet ändå!
Tänkte på det jag också. England är väl det sista landet som har problem med för mycket solljus. Regnigare och mulnare land får man leta efter.
Citera
2025-04-23, 15:38
Medlem
supremanics avatar
Det är kanske en bra affärsidé åtminstone för ju mer de flyger och släpper ut växthusgaser desto mer behöver de anlitas för att spraya medlet som blockerar solen. En affär som göder sig självt.

Jag tror dock att deras egentliga motiv är att blockera guds insyn, satanister som de är.
Citera
2025-04-23, 15:44
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Tänkte på det jag också. England är väl det sista landet som har problem med för mycket solljus. Regnigare och mulnare land får man leta efter.
Ja det är ju lite märkligt att världens mest mulnaste land ska försöka få ännu mindre sol…
Citera
2025-04-23, 15:52
Medlem
Tycker det låter bra.
För mig får det gärna vara mulet hela året runt.
Citera
2025-04-23, 15:52
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Ja det är ju lite märkligt att världens mest mulnaste land ska försöka få ännu mindre sol…

Det var någon youtube-vloggare som reste runt i Europa och sa att England hade sämst väder. Engelsmän sa då att Skandinavien har lika dåligt väder. Då svarade andra att Skandinavien har åtminstone riktiga vintrar.
Citera
2025-04-23, 15:55
Medlem
Som pionjärer för storskalig kolkraft hade England redan kört det experimentet i ett par hundra år innan man kom på att man kanske borde rena bort svavelutsläppen.
Citera
2025-04-23, 15:58
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille132
Tycker det låter bra.
För mig får det gärna vara mulet hela året runt.

Du vill alltså att jorden ska frysa till is så att djur, växter och människor dör?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in