2025-04-23, 20:31
Moderator
Diagorass avatar
Justerat rubrik / mod
Citera
2025-04-23, 20:52
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Malmö tingsrätts kommuner är Burlöv, Malmö och Vellinge.

Bara att kolla i kommunfullmäktiges protokoll från dessa kommuner om man vill veta vem det är. Han ska ha blivit entledigad av tingsrätten hösten 2023, men ändå valts om på nytt mandat 2024-2027.
Citera
2025-04-23, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Det var det första jag tänkte på. Att äta nötter är inte något svenskar gör, särskilt inte offentligt eftersom Svenne Fjantbög givetvis oroar sig över att någon i närheten ska vara nötallergiker. Därför låter man hellre bli. Svensken tuggar på sin höjd tuggummi eller äter en halskaramell.

Araber struntar i nötallergiker och tuggar både pistaschnötter och solrosfrön öppet och spottar skalen på marken. Det är en kulturell skillnad. Den här nämndemannen för S var väldigt sannolikt arab.

Varenda svensk vräker i sig gratis nötter vid baren tillsammans med sin öl. Bor du i Norrland?
Citera
2025-04-23, 22:57
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letsdothisnow
Varenda svensk vräker i sig gratis nötter vid baren tillsammans med sin öl. Bor du i Norrland?
Var där en bar med öl i rättssalen?

Svenskar äter inte nötter och fröer i vardagliga sammanhang.
Citera
2025-04-24, 00:51
Inget namn nämnt = antingen en kortvuxen, svettig blatte eller en politiskt korrekt miljöpartist/såsse/centerpartist/annat avskräde som av regimen anses försvarbar till alla till buds stående medel.

Så, med största sannolikhet, en hårig blattttttttte.
Citera
2025-04-24, 06:24
Medlem
Är ju fan helt efterblivet att sitta och smaska högt i en domstol. 😂
Citat:
Det var det första jag tänkte på. Att äta nötter är inte något svenskar gör, särskilt inte offentligt eftersom Svenne Fjantbög givetvis oroar sig över att någon i närheten ska vara nötallergiker. Därför låter man hellre bli. Svensken tuggar på sin höjd tuggummi eller äter en halskaramell.

Araber struntar i nötallergiker och tuggar både pistaschnötter och solrosfrön öppet och spottar skalen på marken. Det är en kulturell skillnad. Den här nämndemannen för S var väldigt sannolikt arab.
Citera
2025-04-24, 07:25
Medlem
negerbarns avatar
Citat:

Svenskar äter inte nötter och fröer i vardagliga sammanhang.

Då är jag på nåt konstigt sätt utlänning?

Hah nä men förstår vad du menar. Många ser på mig lite snett pga mina vanor, antar de är ovanliga för mig som svensk.
Citera
2025-04-24, 08:46
Medlem
Den avpolletterade nämndemannen har ett ytterst svenskklingande namn.
Citera
2025-04-24, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Eller kusin Knase.

Klasse?
Citera
2025-04-24, 09:14
Medlem
Citat:
Ja, det är klart det är myter och trams. Likväl hör man titt som tätt folk gnälla. Ibland utfärdas även nötförbud på skolor eftersom någon nervös förälder ojar sig över att lille Vilmer kommer att dö om någon äter en jordnöt i nästa kvarter.

Svensken är ett förståndshandikappat skräpfolk.

Luftburen nötallergi fanns inte innan 1990-talet. Ett tydligt bevis på det är att SAS alltid bjöd samtliga resenärer på jordnötter under flygningar fram till 1992 då nötallergilobbyisterna vann kampen.
Citera
2025-04-24, 09:36
Medlem
FetFulElaks avatar
Malmö, sosse, äter nötter - babberadarn slår i taket.
Citera
2025-04-24, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bayeux
Den avpolletterade nämndemannen har ett ytterst svenskklingande namn.
Ja Ahmed tex är väl redan ett Svenskklingande namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in