Flashback bygger pepparkakshus!
2025-08-03, 20:46
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Jag vet bara 2 droger man kan dö av at och det är benzo och alkohol, och delirium är inget kul det heller.

Håll dig borta från skiten!
Bara jag håller ut 1 vecka brukar bli bättre då.
Citera
2025-08-03, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Bara jag håller ut 1 vecka brukar bli bättre då.

Det blir bättre, var glad att du inte ätit dom i flera år för då tar det lång tid att repa sig.
Citera
2025-08-03, 21:04
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Det blir bättre, var glad att du inte ätit dom i flera år för då tar det lång tid att repa sig.
Ja jag vet som sagt inte varför jag tar dom överhuvudtaget. Det är rent gift.
Citera
2025-08-03, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Ja jag vet som sagt inte varför jag tar dom överhuvudtaget. Det är rent gift.

Bensodiazepiner är ett jävla råttgift.
Citera
2025-08-25, 20:24
Avstängd
Jag läste skit mycket av tråden och tycker asså att det är skit konstigt att ni säger det torka.

Jag har köpt av skit många i malmö senaste tiden och även om priserna inte är samma som innan så fick jag ändå 3 kartor för 500 spänn riktigt alpra också.
Nu har jag en kran på telegram som ja ska köpa 7kartor av för 800kr på onsdag. Hur svårt kan det verkligen vara om man nu vill verkligen knarka?
Citera
2025-08-25, 22:56
Medlem
Nån mer som tycker att man blir sämre fortare och på ett lite annorlunda sätt nu än för låt säga ett år sen eller nåt? Tycker ATn är värre nu trots att jag inte tycker styrkan är densamma heller som innan torkan . Höll upp 4-5månader men bara efter två tre dagar på några blå kunde jag äta fem tio stycken utan att folk märkte på mig.
Citera
2025-08-25, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Det verkar ha löst sig på grossistledet men idag fick jag en sändning Diflu så jag klarar nig ett tag.

Hur bra funkar dessa diflu och vad ligger priserna på såna generellt? Och dessa går alltså att jämföras med...? Stess?
Citera
2025-08-26, 10:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Nån mer som tycker att man blir sämre fortare och på ett lite annorlunda sätt nu än för låt säga ett år sen eller nåt? Tycker ATn är värre nu trots att jag inte tycker styrkan är densamma heller som innan torkan . Höll upp 4-5månader men bara efter två tre dagar på några blå kunde jag äta fem tio stycken utan att folk märkte på mig.
Om du kollar på sidan Wedinos.org och söker Ksalol så finns det många svar på folk som skickat in sina tabletter och då gjordes det analys och laddades upp på sidan.

Man kan verkligen se att 70-80% utav hundra Ksalol innehåller just Alprazolam, men resterande innehåller mycket just bromazolam ett väldigt starkt benzo. Man kan också se att många av dessa som innehåller bromazolam också kommer i kartor. Det är svårt att veta vad man får i sig om man inte testar det själv!
Citera
2025-08-26, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Det är inte bara så att du va ny på bens då? För ju fler ggr du börjar om desto snabbare och hårdare kommer ATn
Citera
2025-09-26, 23:41
Medlem
Var är alla Rivotril 2mg ? även Ksalol 1 mg börjar knaka rejält

någon som vet vad som hänt med Galenika ?

Finns bara fake annoser ute som visar Rivotril med du får Clonotril som suger instället. Börjar bli samma med ksalol så får du rezolam istället ?

någon med insyn ?

pratar bara om darknet sidor . i stockholm finns allt.

jag har låg tolerans och unnar mig 1-2 tabletter riktiiga rivotril eller ksa lol i veckan max.

med clonotril /rezolam från catharis kan jag äta en hel karta utan att känna något.

hoppas riktiga rivotril och ksalol kommer tillbaka på darknet.

någon som vet något konkret svar ?
Citera
2025-10-09, 19:31
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Rivotril som så många saknat dem senaste veckorna finns nu överallt på gatorna samt hos dem största vendorsen
Senast redigerad av Kopparsulfatet 2025-10-09 kl. 20:07.
Citera
2025-10-09, 22:41
Medlem
StonedAssassins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roggys
Var är alla Rivotril 2mg ? även Ksalol 1 mg börjar knaka rejält

någon som vet vad som hänt med Galenika ?

Finns bara fake annoser ute som visar Rivotril med du får Clonotril som suger instället. Börjar bli samma med ksalol så får du rezolam istället ?

någon med insyn ?

pratar bara om darknet sidor . i stockholm finns allt.

jag har låg tolerans och unnar mig 1-2 tabletter riktiiga rivotril eller ksa lol i veckan max.

med clonotril /rezolam från catharis kan jag äta en hel karta utan att känna något.

hoppas riktiga rivotril och ksalol kommer tillbaka på darknet.

någon som vet något konkret svar ?

Jag var nere i Serbien nyligen, tillverkningen på rivotril har något hänt med då det i princip inte finns på ett enda apotek. Mycket skit från Galenika finns inte ute i apoteken av någon skum anledning! Som sagt inte bara dessa produkter som något är snett med, även testosteron från galenika är det något fel med tillverkning! Får se vad som händer, ska ner nu snart igen!
Senast redigerad av StonedAssassin 2025-10-09 kl. 22:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in