Flashback bygger pepparkakshus!
  • 9
  • 10
2025-07-13, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Ärligt talat inte så mycket mods som är obligatoriska annat än difficulty slider fix och unleveled item rewards. Man kan möjligen lägga till nått mod som saktar ner levelingen tex ascension och sen finns det mycket mods som fixar småsaker.

Det går bra att spela bow, men oblivion är mer av ett hybrid class spel än skyrim så man måste kombinera lite, stealth är imo inte så viktigt.

Poisions är ett måste för mycket dmg med bows, speciellt på högre diff. Sen kan man spela lite olika, stealth går bra med illusion magic, men även kul att utnyttja summons eller tex paralyze (finns som både Poisions och magi). Det går att stacka 100% chameleon om man vill ganska fort men gör spelet väldigt tråkigt. Enklast är att satsa mycket på alchemy och trading skillsen i början än mer combat orienterat.

Det går även att leka med drain speed och burden, men paralyze e nog bättre.

Man blir även sjukt snabb senare i spelet så då blir de lättare att kitea, brukar betala för athletics skill ups när jag har råd för de tar sån tid.

Sätt ett gummiband på kontrollspaken och lämna över natten. Vips 100 i atletichs, om inte hoppa överallt när du går så levlar du snabbt.
Citera
2025-08-10, 22:21
Medlem
supremanics avatar
Så efter att ha lagt spelet på hyllan ett tag så tänkte jag ge det ett försök igen då jag såg att de släppt en del patchar som skulle fixa buggar och optimera.
Det verkar som att buggen som orsakar krascher när man skjuter paralyserade fiender har åtgärdats åtminstone.
Däremot har jag en del lagg (är i Shivering Isles nu) som jag inte hade innan
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in