• 1
  • 2
2025-04-22, 06:50
Medlem
HomoHitlers avatar
https://www.allehanda.se/2025-04-22/...dsamma-attack/

Någon som har länk till videon?

Fråga: behöver vi mer av sådant här i Sverige? Ja/nej?

Jag anser att detta är något bra.
2025-04-22, 07:23
Medlem
manfalangs avatar
Bra vid första anblicken kanske men tänker man efter blir det inte bra när folk tar lagen i egna händer. Tycker du det bra med Afrikanska länder där de lynchning är vanligt?

De gillar att misshandla folk som uppenbarligen inte kan försvara sig. De använder att de står upp för barn som ursäkt att få misshandla folk. Två fel blir inte rätt.
2025-04-22, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
https://www.allehanda.se/2025-04-22/...dsamma-attack/

Någon som har länk till videon?

Fråga: behöver vi mer av sådant här i Sverige? Ja/nej?

Jag anser att detta är något bra.

Tror att dumpen ofta är effektivt nog? Många verkar ju ligga på gränsen till utvecklingsstörda. Dom här lite hårdare metoderna skulle kanske passa bättre på drogförsäljare, kvinnomisshandlare och rånare?
2025-04-22, 07:36
Medlem
Wyrdkins avatar
Tänk om svenskar kunde attackera folk som är en egentlig fara för landet och som besitter våldskapital istället för att filma när man ger sig på ensamma stackare som chattat lite.
2025-04-22, 07:44
Medlem
Onanikrems avatar
Pöbelmentalitet. Nog för jag är för medborgargarden när polisen inte skyddar oss/gör sitt jobb men honungsfällor och tillhörande misshandel är inte rätt väg att gå.

Tar jag en tjuv med mitt gods på min gård slår jag sönder honom, men att locka ut tjuvar är en helt annan sak.
2025-04-22, 08:17
Medlem
HomoHitlers avatar
Ingen som sett videon?
2025-04-22, 08:31
Medlem
Hegamons avatar
Gruppen Pedo Hunting Sweden (PHS) = dom har väl en hemsida på X, före detta Twitter men jag vet inte hur jag hittar gruppen där.
2025-04-22, 09:14
Moderator
Nospheratus avatar
Det här känns ju lite som massa ortensnubbar som inte riktigt riktigt vågar leka gangster på riktigt, men ändå vill känna sig tuffa och spöa på mentalt efterblivna snuskgubbar som inte kommer slå tillbaka. Praktiskt på alla sätt och vis. Man behöver inte oroa sig för att göra illa sig, samtidigt som man kan skryta för polarna om att man minsann spöade ett peddo igår.

Inte sällan baserar det här klientelet sina måltavlor på rena rykten. Typ Alexandra har minsann sagt att gubben på hörnet brukar stirra på henne som ett creep.

Problemet som jag ser det är alltså att såna här pedohunters inte kunde bry sig mindre om några barn. De vill bara slåss och leka tuffa. Men det är lite för läskigt att ge sig på något annat gäng som antagligen kommer slå tillbaka med råge. Så man väljer kufiga gubbar till enstöringar med någon ursäkt som de hört på gatan om att han är ett creep.

Skulle ryktena däremot innehålla påståenden om att creepet har suttit åtta år för mord, och är känd som psykopat med kopplingar till Hells Angels är nog ryktena om att han tittar på småflickor inte lika viktiga längre.
2025-04-22, 09:22
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Det här känns ju lite som massa ortensnubbar som inte riktigt riktigt vågar leka gangster på riktigt, men ändå vill känna sig tuffa och spöa på mentalt efterblivna snuskgubbar som inte kommer slå tillbaka. Praktiskt på alla sätt och vis. Man behöver inte oroa sig för att göra illa sig, samtidigt som man kan skryta för polarna om att man minsann spöade ett peddo igår.

Inte sällan baserar det här klientelet sina måltavlor på rena rykten. Typ Alexandra har minsann sagt att gubben på hörnet brukar stirra på henne som ett creep.

Problemet som jag ser det är alltså att såna här pedohunters inte kunde bry sig mindre om några barn. De vill bara slåss och leka tuffa. Men det är lite för läskigt att ge sig på något annat gäng som antagligen kommer slå tillbaka med råge. Så man väljer kufiga gubbar till enstöringar med någon ursäkt som de hört på gatan om att han är ett creep.

Skulle ryktena däremot innehålla påståenden om att creepet har suttit åtta år för mord, och är känd som psykopat med kopplingar till Hells Angels är nog ryktena om att han tittar på småflickor inte lika viktiga längre.

Om det är gruppen phs så har de ju chattat med peddot innan och alltså samlat bevis och stämt träff där de låtsas vara ett barn.
2025-04-22, 09:31
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Om det är gruppen phs så har de ju chattat med peddot innan och alltså samlat bevis och stämt träff där de låtsas vara ett barn.
Det är ganska blandade kort med vad de anser vara bevis. Det är liksom inte Palmekommisionen som sysslar med systematisk kartläggning och bevis. Vad Dumpen håller på med är en sak. Men det här är ju individer som vill slåss och syssla med utpressning. Och helst utan risk att åka på däng själva. Ju klenare gubbfan desto mindre bevis behöver de för att spöa på honom. Och det ser skittufft ut på film jue.

Skulle de däremot upptäcka att de sitter och chattar med ledaren för Foxtrot-nätverket skulle nog bevisen dock inte vara så viktiga längre. Däremot skulle jag rövhattsgissa på att Dumpen fortfarande hade gått vidare med en konfrontation i det läget.
2025-04-22, 10:01
Medlem
Vitiss avatar
Att locka ut någon i syfte att misshandla?
Om det är rätt eller fel?
Är det en svår fråga?

Att våldsbejakande personer tar lagen i egna händer är en obehaglig utveckling.

Visst, sedan kan man tycka att peddon ska slås sönder, men vi har ett rättssamhälle och det är det som ska äga våldskapitalet.

Sedan; PHS måste vara ena fega stackare.
Ut i orten med dem och låt dem upprätthålla svenska värderingar istället.
2025-04-22, 10:05
Medlem
Nej, dessa våldsamma individer vill bara ha en ursäkt att slå sönder någon. I Sverige och resten av civiliserade världen så tar vi inte lagen i egna händer, framförallt när det är dessa "pedohunters" som provocerar fram brotten.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in