• 2
  • 3
2025-04-22, 22:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Caja
Så det du undrar är om det är vanligt med kvinnor som egentligen vill vara slätrakade, men på grund av att de skäms så för sitt underliv så låter de istället håret växa?

Eh nej.

Då tror jag nog att de rakar fittan och ligger med män som de inte behöver skämmas för hur de ser ut med.
Är du nöjd med din?
Citera
2025-04-22, 22:41
Medlem
Enterprises avatar
Samma som att skägg används för att dölja en flyende haka.
Citera
2025-04-22, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Är du nöjd med din?

Haha vad är det med dig? Såg din andra trådstart där du vill att kvinnor ska beskriva sin kropp och fitta och om de än nöjda. Går du igång på att höra om det eller?

Och ja jag är väldigt nöjd. Har aldrig reflekterat över om min fitta är fin eller ful ärligt talat. Den ger mig och den jag ligger med njutning och det är det viktigaste.
Citera
2025-04-22, 22:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Caja
Haha vad är det med dig? Såg din andra trådstart där du vill att kvinnor ska beskriva sin kropp och fitta och om de än nöjda. Går du igång på att höra om det eller?

Och ja jag är väldigt nöjd. Har aldrig reflekterat över om min fitta är fin eller ful ärligt talat. Den ger mig och den jag ligger med njutning och det är det viktigaste.

Men de som har fula fittor. Tror du inte att de kanske blir osäkra när de träffar nya män? De kan ju inte inleda dejten med att varna för sin fula fitta? Då kanske de skaffar buske för att dölja den?

För de vet inte hur mannen reagerar.
Citera
2025-04-22, 23:03
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Men de som har fula fittor. Tror du inte att de kanske blir osäkra när de träffar nya män? De kan ju inte inleda dejten med att varna för sin fula fitta? Då kanske de skaffar buske för att dölja den?

Jag har aldrig träffat en tjej med en fitta jag tyckt varit ful. "Fittan är inte vacker, men jävligt upphetsande att se på" var det någon på flashback som sa för länge sedan. Varken fittor eller kukar är snygga kroppsdelar.

Har du sett Robert Aschbergs debattprogram från 1995 med nudister, där han ställer frågan till en av nudisterna om vilken som är den fulaste kroppsdelen. Nudistmannen svarar då könsorget, varpå protester från vissa av de andra nudisterna uppstår.
Citera
2025-04-22, 23:51
Medlem
CuriousMind69s avatar
Citat:

Om någon tycker sin fitta är ful så är det väl snarare att de inte vill att någon kommer nära den med ansiktet och därmed avstyr ev slickande. Det är ju bara att slå ihop benen så syns den inte utan bara en skåra framtill.

De som vill ha buske har det inte av ful-fitta-anledningar utan av andra anledningar.
Citera
2025-04-23, 13:39
Medlem
Cindells avatar
Citat:
Kan det vara så att många kvinnor med bushis i själva verket bara försöker följa fittan de skäms över?

Nej.

Citat:
det börjar sticka ut saker, den öppnas eller den blir hängig.

What? Vad fan är det för fel på dig? Ovanstående händer inte.

/Äldre dam
Senast redigerad av Cindell 2025-04-23 kl. 13:45.
Citera
2025-04-23, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cindell
Nej.

What? Vad fan är det för fel på dig? Ovanstående händer inte.

/Äldre dam
Nej, varför skulle detta hända.

Män drabbas av PLÄP (pungen längre än själva penisen) ungefär i samma ålder som flinten börjar dyka upp på skallen. Att desperat odla punghår och kamma över flinten resulterar bara i en värre åsyn.
Citera
2025-04-24, 04:05
Medlem
Matadhamsters avatar
Citat:
Kvinnor med fittkomplex som upplever sina fittor som fula eller skäms över, är det vanligt att de skaffar buske gör att dölja det fula?

Ex kvinnor som efter en graviditet får förändrad fitta. När fittan blir asymmetrisk, det börjar sticka ut saker, den öppnas eller den blir hängig.

Kan det vara så att många kvinnor med bushis i själva verket bara försöker följa fittan de skäms över?
Ja. Jag tänker på hur stor sannolikheten är att just du ser mitt underliv och skäms så innerligt eftersom snoppar är så himla mycket snyggare. Därför har jag hår, har inget med att puberteten inträdde utan allt handlar om dig och vad du tycker om hur jag ser ut.

Inte för att du frågar seriöst men editerar.
Jag vill inte att pedofiler attraheras av min kropp. Därför har jag hår.

För att markera skillnaden mellan mig och ett barn.
Senast redigerad av Matadhamster 2025-04-24 kl. 04:07.
Citera
2025-04-24, 06:30
Medlem
OndskanIOssAllas avatar
Helt rätt TS, nu sätter vi dit de jävlarna.

Jag menar alltså att TS har rätt och att kvinnornas motiv går att ifrågasätta

Fast ett ögonblick grubbleri i frågan leder mig till att det kanske är dags att avskaffa det fria ordet?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in