Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-22, 11:38
Jag har en liten buske fram så att man ändå kan se härligheten. Det är så jag gillar. Men hel-rakat? Nej tack. Känns för naket och konstigt. Jag är en kvinna och inget barn.
Citera
2025-04-22, 15:40
Medlem
Uppe på själva venusberget blir det väldigt stickigt när det växer ut och man får röda prickar.
Blir som sandpapper efter en halv dag samma som för män med ansiktsbehåring.

Är inte det vanligaste att kvinnor rakar bikinilinje, läpparna och mellan låren men lämnar en tofs mitt uppe på?

Det är väl olika vad man trivs med. Jag tror inte kvinnor väljer behåring efter vad incels vill ha.
De flesta män är trots allt ganska normala och hänger inte upp sig på exakt hur mycket hår man har mellan benen utan föredrar bra sex framför petitesser.

Många tycks tro att kvinnor gör allt bara för att passa olika män. Kvinnor är väl sig själva och gör det som de själva önskar!? Duger inte fittan får du väl leta upp en annan..
Citera
2025-04-22, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinyssnutt
Uppe på själva venusberget blir det väldigt stickigt när det växer ut och man får röda prickar.
Blir som sandpapper efter en halv dag samma som för män med ansiktsbehåring.

Är inte det vanligaste att kvinnor rakar bikinilinje, läpparna och mellan låren men lämnar en tofs mitt uppe på?

Det är väl olika vad man trivs med. Jag tror inte kvinnor väljer behåring efter vad incels vill ha.
De flesta män är trots allt ganska normala och hänger inte upp sig på exakt hur mycket hår man har mellan benen utan föredrar bra sex framför petitesser.

Många tycks tro att kvinnor gör allt bara för att passa olika män. Kvinnor är väl sig själva och gör det som de själva önskar!? Duger inte fittan får du väl leta upp en annan..

Det är många som vaxxar muttan idag också. Då blir det silkeslent och utan röda prickar.
Citera
2025-04-22, 16:21
Det hade jag aldrig vågat göra! Precis som med tatoveringar. Man kan jo inte ångra sig !? Tycker heller inte att det är särskilt snyggt utan hår. Man är jo inte 16-17 längre.

Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Det är många som vaxxar muttan idag också. Då blir det silkeslent och utan röda prickar.
Citera
2025-04-22, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa

Jo det är möjligt… men någonstans kanske fåfängan inte är så nödvändig utan man kanske är lite praktisk…

För de som själva tycker det är viktigt med en silkeslen fitta är det väl ett bra alternativ.

Själv upplever jag att det räcker gott och väl att ta det som syns när man har trosor på samt läpparna.
Klipper tofsen med sax för att hålla den nere.

Men det är ju klart olika vad man har för behov.

Viktigast för mig är att fittan fortsätter ge mig njutning och orgasm när jag önskar det. Och att den bli blöt när jag vill.

Ingen har klagat hittills och om någon inte gillar min fitta kan de ha roligt med en annan. Mitt liv går inte ut på vad konstiga incels på Flashback tycker.
Citera
2025-04-22, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babushka7
Det hade jag aldrig vågat göra! Precis som med tatoveringar. Man kan jo inte ångra sig !? Tycker heller inte att det är särskilt snyggt utan hår. Man är jo inte 16-17 längre.

Snyggt och snyggt, handlar väl mer om att det känns fräschare och att slippa att ens partner får "hår i maten".
Citera
2025-04-22, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinyssnutt
Jo det är möjligt… men någonstans kanske fåfängan inte är så nödvändig utan man kanske är lite praktisk…

För de som själva tycker det är viktigt med en silkeslen fitta är det väl ett bra alternativ.

Själv upplever jag att det räcker gott och väl att ta det som syns när man har trosor på samt läpparna.
Klipper tofsen med sax för att hålla den nere.

Men det är ju klart olika vad man har för behov.

Viktigast för mig är att fittan fortsätter ge mig njutning och orgasm när jag önskar det. Och att den bli blöt när jag vill.

Ingen har klagat hittills och om någon inte gillar min fitta kan de ha roligt med en annan. Mitt liv går inte ut på vad konstiga incels på Flashback tycker.
Håller med dig. För många år sedan vaxade jag allt under lång tid. Fy fan, rena skärselden varje gång.
Lät mig påverkas av andras önskemål.
Numera skiter jag i det, huvudsaken är att den fungerar. Är inte den vackraste kroppsdelen precis tycker jag, och ser knappast bättre ut utan hår.
Duger det inte kan de fara åt helvete.
Citera
2025-04-22, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Kvinnor med fittkomplex som upplever sina fittor som fula eller skäms över, är det vanligt att de skaffar buske gör att dölja det fula?

Ex kvinnor som efter en graviditet får förändrad fitta. När fittan blir asymmetrisk, det börjar sticka ut saker, den öppnas eller den blir hängig.

Kan det vara så att många kvinnor med bushis i själva verket bara försöker följa fittan de skäms över?
Nej. Kvinnor kan inte se sitt egna könsorgan, och är i stort faktiskt omedveten om hur hon ser ut där nere.
Det är mest yngre generationer som börjat ta mobilbilder mellan benen eller använt spegel ofta, för att få en tydlig bild av hur just hon själv kan se ut.
Till detta så är kvinnor sällan särskilt intresserade av hur hon ser ut där nere heller, plus att det är "krångligt" och ibland känns pinsamt att bredsa upp sig och ta bild på sig själv.

Till det, så syns en kvinnas könsorgan inte mycket alls även när hon står upp eller går omkring naken t.ex. i duschen/omklädningsrummet osv.

Så överlag sett: nej. Könshår - som alla har naturligt - används i regel inte för att dölja något. Det blir i regel tydligt större besvär för tjejer att ständigt raka sig och ha stubb och röda hudutslag där nere, än för killar.
Citera
2025-04-22, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Snyggt och snyggt, handlar väl mer om att det känns fräschare och att slippa att ens partner får "hår i maten".

Det är väl bara att harkla sig följt av tvi, tvi. Sedan är man på G igen.
Citera
2025-04-22, 18:19
Medlem
Försöker män dölja ful skalle med hår?
Citera
2025-04-22, 20:53
Medlem
Håret är viktigt, det är till för att dölja flugsvärmen.
Citera
2025-04-22, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Kvinnor med fittkomplex som upplever sina fittor som fula eller skäms över, är det vanligt att de skaffar buske gör att dölja det fula?

Ex kvinnor som efter en graviditet får förändrad fitta. När fittan blir asymmetrisk, det börjar sticka ut saker, den öppnas eller den blir hängig.

Kan det vara så att många kvinnor med bushis i själva verket bara försöker följa fittan de skäms över?

Så det du undrar är om det är vanligt med kvinnor som egentligen vill vara slätrakade, men på grund av att de skäms så för sitt underliv så låter de istället håret växa?

Eh nej.

Då tror jag nog att de rakar fittan och ligger med män som de inte behöver skämmas för hur de ser ut med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in