Citat:
Ursprungligen postat av
LionQueen88
Nej eftersom mina krav är så höga att jag inte ens räknar med att en sådan finns i Sverige.
Nej det är inte enstaka sex.
Det är fortfarande inte töm och glöm. Femte gången jag upprepar mig.
Är bara bra att ha höga krav. Var hemskt att vara oerfaren och behöva nöja sig med sådana jag inte ens skulle titta åt idag.
Det där betyder bara att ingen som du kan acceptera vill satsa på dig, bortsett från att spruta ned dig alltså. Hade killar sett dig som high quality skulle du kunnat få de bästa.
Du verkar heller inte förstå vad enstaka sex och töm och glöm är. Det är att killen vill knulla när han är för kåt, då tar han vad som helst. När han har kommit är du ointressant tills han är kåt igen vid senare tillfälle.
Bra att ha höga krav säger du. Det är inte bra att vara desillusionerad och tro att du har högre kvalitet än du har. Kvinnor som knullat runt tror ofta de är en 8-10 bara för att de får knulla många. Men detta är ingen bedrift eftersom många killar knullar allt på 2 ben när de är kåta, speciellt unga killar. Ingen av dessa skulle däremot gå in i relation med dig. Detta vet du egentligen men eftersom du har svårt att erkänna det säger du att du har höga krav.
Hur man än vänder på detta så visar du att det inte är bra för en kille att gå in i relation med dig, du skulle alltid klaga och säga att han inte är tillräckligt bra och därför knulla andra. Detta visar just upp vilket skadegods knulldockor är. Töm och glöm, ja okej. Men ämne för relation, nej!