Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-02, 04:45
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Vad frågar du ens om? Om fula slampor är flickvänsmaterial? Ja visst, om man är en komplett cuck som inte kan få något bättre. Otroligt märklig tråd.
Citera
2025-05-02, 21:51
Medlem
Har inte läst alla kommentarer nu men såg att många var idiotiska och något i stil med "en tjej ska vara oskuld till bröllopet".

Jag tänker såhär: ifall hon är yngre än typ 22 år så är 90st sexpartners helt klart i den övre skalan och kan vara en indikation på att hon har svårt för längre relationer och hela tiden söker ny bekräftelse.

Är hon lite äldre så ser jag det snarare som något positivt att hon haft många partners - hon njuter av livet och har en avslappnad inställning till sex. Du verkar själv ha en avslappnad inställning och jag tror att du kommer ha mycket roligare, bättre sex och bli lyckligare med en likasinnad tjej jämfört med om du istället blir ihop med en pryd tjej med få sexpartners.

Ifall du är orolig att hon ska vara otrogen så tror jag den risken är större med en pryd tjej som förr eller senare vaknar upp och inser att hon missat en massa kul i livet. När en sån tjej är full nån gång och en snygg kille raggar på henne så kommer hon trilla dit och vara otrogen.

En tjej som haft många partners vet att gräset inte är grönare på andra sidan och så länge du tillfredställer henne sexuellt och ni har en bra relation kommer hon inte vara otrogen.

Lycka till och bry dig inte om kommentarer från stenåldersmän som inte tycker tjejer ska få njuta av sex.
Citera
2025-05-02, 22:48
Moderator
Neksnors avatar
Är det inte lite konstigt att hålla räkningen på antal sexpartners så länge?
Är det en så vet man det, och i början kan det vara lite kul all räkna, med att fortsätta räkna så länge verkar konstigt. Lite som att räkna hur många gånger man varit full eller handlat på ICA.
Skriver hon loggbok?
Citera
2025-05-02, 23:08
Medlem
Tänkte mer så här, hur kan man hålla koll på att man varit med 90 st?

Har själv varit med uppskattat ca 100st, men jag kan inte minnas alla, typ den första o någon till, sedan några här och var och sedan typ dom sista 10-15 st, dels jag flytta till Östersund 3 år blev 10 st där o en i Sveg.
Norge tre styck norskor, innan flytten till Östersund några. men dom där imellan minns man inte.
Citera
2025-05-02, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16

Har själv varit med uppskattat ca 100st, men jag kan inte minnas alla, typ den första o någon till, sedan några här och var och sedan typ dom sista 10-15 st, dels jag flytta till Östersund 3 år blev 10 st där o en i Sveg.
Norge tre styck norskor, innan flytten till Östersund några. men dom där imellan minns man inte.
Tänkte detsamma. Nu är jag helt övertygad om att jag ligger långt, långt under hundrastrecket men jag skulle inte kunna rada upp dem om någon höll en Pistolsmynning mot tinningen. Helt omöjligt.
Citera
2025-05-03, 07:26
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16

Om hon i snitt knullar en kille per vecka och har hållit på så i 6 år blir det 300, sedan delar hon med pi så är hon där på 90.
Citera
2025-05-03, 08:59
Medlem
Är du avundsjuk eller? Ni män är hopplösa. Om du hade fått till det med 90 tjejer hade väl varit en annan sak eller?
Citera
2025-05-03, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Är du avundsjuk eller? Ni män är hopplösa. Om du hade fått till det med 90 tjejer hade väl varit en annan sak eller?

Det är väl det där gamla om ett lås, som öppnar för alla nycklar är värdelöst, medans en nyckel som öppnar alla lås är oersättlig.

Vi har ju våra roller och biologiskt är det ju kvinnans roll att vara selektiv.

En kille som är en fyra, kommer förmodligen aldrig att ha sex.
Citera
2025-05-03, 11:37
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat

Det är klart det är olika för killar och tjejer. Vi styrs av våra genetiska drifter som har till syfte att maximera chanserna att våra generna sprids vidare.

Kvinnan kan inte föda hur många barn som helst så i hennes bästa strategi ligger i att välja den starkaste mannen.

Mannens bästa strategi är att knulla så många som möjligt för att maximera chanserna till att hans gener sprids vidare. Att knulla en kvinna som redan har knullat med andra gör dock att risken är stor att någon annan man redan har befruktat henne. Framförallt vill inte en man ta hand om henne och hennes barn då det inte leder till att hans gener överlever.
Citera
2025-05-03, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Det är klart det är olika för killar och tjejer. Vi styrs av våra genetiska drifter som har till syfte att maximera chanserna att våra generna sprids vidare.

Kvinnan kan inte föda hur många barn som helst så i hennes bästa strategi ligger i att välja den starkaste mannen.

Mannens bästa strategi är att knulla så många som möjligt för att maximera chanserna till att hans gener sprids vidare. Att knulla en kvinna som redan har knullat med andra gör dock att risken är stor att någon annan man redan har befruktat henne. Framförallt vill inte en man ta hand om henne och hennes barn då det inte leder till att hans gener överlever.

Nu skriver du väldigt ologiskt.

Om mannens uppgift är att befrukta så många kvinnor som möjligt. Så behöver ju varje man göra samma sak. Du är inte den enda mannen, hälften av jordens befolkning består av det manliga könet.

Så om mannens uppgift är att ligga med så många kvinnor som möjligt, så kommer även varje kvinna i fertil ålder bli "påhälsad" av en jädra massa män. Och det lär bli betydligt fler än 90 män per kvinna... Det inser du väl ändå?

Tills hon blir befruktad av någon av männen och är gravid så det märks. Och om det viktiga för mannen är att få sprida sina gener och ta hand om sin egen avkomma och ingen annan mans avkomma. Så behöver han ju stanna kvar hos kvinnan han har befruktat och se till att mor och barn överlever.

Lämnar han kvinnan innan han ens vet om hon är befruktade och innan han ens vet om avkomman och mor överlever, så vet han ju inte om han har fått sprida sina gener...

För mannen är därmed tvåsamhet evolutionärt viktig. Då är han med en och samma kvinna, ser till att han är den enda som får ligga med henne ( genom att hon är kär I honom). Stannar kvar med henne hela graviditeten. Ser till att mor och barn överlever. Skaffar flera små knoddar med henne. Och vet.med säkerhet att det är hans egen avkomma han beskyddar etc.

TS kk har letat efter den starkaste mannen att föröka sig med, skulle man kunna säga. 90 av männen var inte dugliga för detta ändamål, eftersom ingen av dem lyckades befrukta henne.

Nu är hon kär I TS. Han har alltså lyckats få henne kär. Och därmed lättare få henne att vara honom trogen. Och därmed lättare veta att avkomman är hans om hon blir gravid. Han har alltså lyckats halvvägs att få sprida sina gener vidare, med sin kk. Det han skulle kunna göra nu är att begära exklusivitet. Hon skulle givetvis gå med på det, hon är ju kär i honom. Sedan stanna med henne och få några knoddar med henne, som är hans.

Eller så kan han välja att gå ut och fortsätta ligga med olika kvinnor, som han inte får befrukta för att de inte är kära I honom.

Kärlek är svaret. Kärlek och bra familjevärderingar och trygg anknytning och trohet och stanna med varandra länge i ömsesidig trohet. Där har du konceptet om du vill ha barn med en kvinna och veta att det är din avkomma hon föder.

De där 90 männen var odugliga. De fick inte befrukta henne. Vilket TS kanske får chans att göra om han satsar på henne.

Eller så väljer han att bli odugling nummer 91.
Senast redigerad av TomatKungen 2025-05-03 kl. 12:04.
Citera
2025-05-03, 12:07
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nu skriver du väldigt ologiskt.

Om mannens uppgift är att befrukta så många kvinnor som möjligt. Så behöver ju varje man göra samma sak. Du är inte den enda mannen, hälften av jordens befolkning består av det manliga könet.

Finns inget ologiskt i det, det är väl bara du som inte förstår logik.
Citera
2025-05-03, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Finns inget ologiskt i det, det är väl bara du som inte förstår logik.

Det är snarare du som inte förstår logik.

Läs hela mitt inlägg, så janske du förstår.

Vill TS ha barn, så bör han satsa på sin 28 åriga kk som är kär i honom.

Just att hon är kär I honom, främjar hennes vilja att vara honom trogen och föda hans barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in