2025-04-22, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker
Lustigt att du förnekar men ändå lägger upp exempel. Nåja, exemplen är givetvis bara trams som parkeringen & sittkissningen. Men vinner man baktävlingar eller kan spela gitarr tillräckligt bra för att stå på scen så har man snart en villig kvinna. Stor kuk kommer det alltid att finnas size queens som vill ha oavsett vem den sitter på.

Ok. Argumentet är alltså att "män är roligare än kvinnor för män är bättre än kvinnor på allt." Detta får du gärna tro. Det saknas dock vetenskapligt belägg för att så skulle vara fallet.
Citera
2025-04-22, 21:00
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Som inte stödjer teorin om att "kvinnor inte är roliga".

Det var precis det den gjorde ditt illiterata fanskap
Citera
2025-04-22, 21:06
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ok. Argumentet är alltså att "män är roligare än kvinnor för män är bättre än kvinnor på allt." Detta får du gärna tro. Det saknas dock vetenskapligt belägg för att så skulle vara fallet.
Är det inte en bättre förklaring att vi är bäst men samtidigt sämst.
Är kvinnor en uthälld mugg med vatten som representerar olikheter så är män en hink med vatten.
Vi kanske har mest genier men vi har mest idioter också.
Senast redigerad av StigEngstrom 2025-04-22 kl. 21:09.
Citera
2025-04-23, 06:33
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Män är ju nästan alltid bättre på allt. Se svaret nedan också. Vi är nämligen ofta bäst på att vara sämst också. Därmed inte sagt att det inte finns fantastiskt bra kvinnor! Lise Meitner, skulle förmodligen ha fått Nobelpriset om det varit ett par år senare än 1944, då en stor del av Sverige fortfarande var nazister, särskilt i de öfvre kretsarna, fast Hitler i praktiken redan hade förlorat. Marie Curie, den första person som fått två Nobelpris, dessutom i både kemi & fysik. Hedy Lamarr, skådespelerska OCH uppfinnare! Hon är, åtminstone delvis, personen som gjort att du kan använda din mobil så smidigt tack vare s.k. frekvenshoppning. Dessutom var hon oerhört vacker & gav sitt ansikte till den första film där en kvinna "får orgasm" på bioduken

Charlotte Kalla kan mycket väl vinna Mästarnas Mästare & även om hon har lite för mycket tandkött för min smak så skulle hon mer än gärna få sitta både på min hårda kuk & mitt ansikte. Fast jag skulle knappast komma ifråga som den värdelösa looooser jag själv blev....

Allt talar för att männen är bättre (som grupp) för att vi måste tävla för att få fitta. Kvinnan "tävlar" genom att vara vacker & feminin eftersom de allra flesta män gillar det. Dock är vi också ett offer för vår drift & sätter därför på alla möjliga kvinnor ändå, om de släpper till vill säga. De flesta män våldtar inte. Iaf inte i de civiliserade samhällena i världen för där har vi insett att vi alla förlorar på det.

Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Är kvinnor en uthälld mugg med vatten som representerar olikheter så är män en hink med vatten.
Citera
2025-04-23, 17:07
Medlem
Citat:

Är stand up-komiker genier?
Citera
2025-04-24, 01:51
Medlem
Citat:
Tja det är väl stor del vad kvinnor sitter och gapskrattar åt i fikarummet. Hur hopplösa och värdelösa deras män är.
Alltså är det fortfarande männen som är komedin, även i fikarummet bland undersköterskor.
Män ser inte kvinnor lika roliga och i bästa fall är kvinnan kanske som den sämsta manliga konkurrenten.
Detta går säkert tillbaks sen urminnes tider, mannen har alltid varit clownen.
Förstår inte vad problemet är, kvinnor kan inte ta att vi har något i denna världen till våran fördel?
Dom vill vara som oss, allt vi har ska dom ha.
Jag kan nog med handen på hjärtat säga att jag ser en kvinna mindre rolig just för att hon är kvinna.
Taskigt läge. Men spelar det så himla stor roll kan man undra.

Trist att du är en bitter kvinna.

Men du måste erkänna, män ÄR roligare!
Annars är du en, precis som jag sa, en bitter kvinna.
Citera
2025-04-24, 09:47
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Trist att du är en bitter kvinna.

Men du måste erkänna, män ÄR roligare!
Annars är du en, precis som jag sa, en bitter kvinna.
Nu är du väl ändå förvirrad och citerar fel person?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in