Citat:
Ursprungligen postat av
Wtfwtfwtfwtfwtfwtf
Intressant (trots att artikeln är låst). Faktum är ju att det i kidnappningsmålets dagbok finns en målsägande sekretess 2 (som benämns sekretess NN 34 som målsägande i stämningen). I dagboksbladet finns även en misstänkt sekretess G, som inte häktats eller åtalas i målet. Målsägande sekretess 2 har det målsägandebiträde som sekretess G har som advokat. Jag har därför hela tiden misstänkt att det är samma person.
Det kan tänkas att den personen kommer att åtalas i ett annat mål, eller i en deldom i det här målet. Jag skulle inte bli förvånad om personen åtalas i ett annat mål och inte heller om det sker i Göteborg. Inte heller om personen visar sig häktad i det målet. Men det är förstås tänkbart att personen skrivits av som misstänkt under den senaste månaden.
Advokatens byrå har kontor i Stockholm, Södertälje, Strängnäs & Gnesta och jag gissar därför att han (det är en man) är från trakten.
Ingen som kan läsa hela artikeln. Det vore intressant att höra när det artikeln handlar om föregick och om det talas om någon man.