Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-04-21, 01:25
Medlem
Rolex nyaste dinka med nyaste urverket. Vad tycker ni om den? Jag tycker den är en jävla abomination. Och jag har lekt lite med den, innan släpp för min svåger är högt upp i Rolex. tavlan är helt wack. Som om explorer och datejust har fått en bastardunge. Vad tror ni är Rolex planer för det här missfostret?
Citera
2025-04-21, 01:56
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexyrape
Rolex nyaste dinka med nyaste urverket. Vad tycker ni om den? Jag tycker den är en jävla abomination. Och jag har lekt lite med den, innan släpp för min svåger är högt upp i Rolex. tavlan är helt wack. Som om explorer och datejust har fått en bastardunge. Vad tror ni är Rolex planer för det här missfostret?
Nån bildlänk?
Citera
2025-04-21, 08:47
Medlem
pn222jws avatar
Den ser ju väldigt traditionell och nästan konservativ ut. (Som cirka 1965).
Citera
2025-04-21, 12:05
Medlem
Med tanke på vilken skit rolex producerat dom senaste åren så blev jag positivt överraskad.
Citera
2025-04-22, 09:14
Medlem
Ringhals3s avatar
Nja, dendär kantiga looken är inget för mig.
Citera
2025-05-02, 15:14
Medlem
Grymt av Rolex att de fortfarande kommer med nya klockor och design.
Alla följer Rolex!

Tycker Land-Dweller är riktigt snygg. Har redan sagt till min Ad att jag vill ha en. Stål eller platinum, helst platinum.
Får se hur lång tid jag får vänta. Tror inte allt för länge då jag är en trogen kund.
Citera
2025-05-02, 23:24
Medlem
SupaStrats avatar
Väldigt lik Tudor Royal.
Citera
2025-05-05, 07:37
Medlem
Har ju VÄLDIGT tydlig koppling till deras egen Oysterquartz så särskilt nyskapande var den ju inte. Sedan har den ju drag av AP vilket väl också kanske är något man vill åt.

Min uppfattning...nja ganska habil.
Citera
2025-05-14, 22:27
Medlem
Proumbras avatar
Pass. Ser ut som en hybrid mellan DateJust och Explorer I. Skulle aldrig köpa en Explorer. En renodlad DateJust hade jag nog kunnat tänka mig.

Annars så håller jag mig till sport segmentet, med keramisk bezel.
Citera
2025-05-15, 22:15
Medlem
eScapeGoats avatar
Land-Dweller? Någon som uppehåller sig på land?

Låter som en hemlös person.

Dweller /ˈdwɛl.ə/
A noun meaning a person or animal that lives in a particular place.

Land dweller
Specifically refers to a person or animal that lives on land (as opposed to in the sea or in the air).

-"Han rör sig varken med yacht eller flygplan. Ej heller dyker han i exotiska vatten. Han är en nobody. En landkrabba. En land-dweller som jänkarna säger."
Senast redigerad av eScapeGoat 2025-05-15 kl. 22:17.
Citera
2025-05-18, 21:43
Medlem
Lucianuss avatar
Boetten är i princip en Oyster Date ref 1530/1630 eller, som redan påpekats, Oysterquartz. Nyskapande? Inte sådär, men glasbaksida är nytt för Rolex om vi inte räknar en special Daytona i Platina för något år sedan. Urverket är tydligen nytt också. Succé? Återbruk ligger ju i tiden så vi får väl se...
Citera
2025-05-19, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucianus
Boetten är i princip en Oyster Date ref 1530/1630 eller, som redan påpekats, Oysterquartz. Nyskapande? Inte sådär, men glasbaksida är nytt för Rolex om vi inte räknar en special Daytona i Platina för något år sedan. Urverket är tydligen nytt också. Succé? Återbruk ligger ju i tiden så vi får väl se...

Helt nytt movment.
Helt nytt back case!
Lite svårt att komma med helt ny design efter 100 år av perfection.

Som sagt alla följer Rolex!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in