• 1
  • 2
2025-04-21, 01:25
Medlem
Rolex nyaste dinka med nyaste urverket. Vad tycker ni om den? Jag tycker den r en jvla abomination. Och jag har lekt lite med den, innan slpp fr min svger r hgt upp i Rolex. tavlan r helt wack. Som om explorer och datejust har ftt en bastardunge. Vad tror ni r Rolex planer fr det hr missfostret?
Citera
2025-04-21, 01:56
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexyrape
Rolex nyaste dinka med nyaste urverket. Vad tycker ni om den? Jag tycker den r en jvla abomination. Och jag har lekt lite med den, innan slpp fr min svger r hgt upp i Rolex. tavlan r helt wack. Som om explorer och datejust har ftt en bastardunge. Vad tror ni r Rolex planer fr det hr missfostret?
Nn bildlnk?
Citera
2025-04-21, 08:47
Medlem
pn222jws avatar
Den ser ju vldigt traditionell och nstan konservativ ut. (Som cirka 1965).
Citera
2025-04-21, 12:05
Medlem
Med tanke p vilken skit rolex producerat dom senaste ren s blev jag positivt verraskad.
Citera
2025-04-22, 09:14
Medlem
Ringhals3s avatar
Nja, dendr kantiga looken r inget fr mig.
Citera
2025-05-02, 15:14
Medlem
Grymt av Rolex att de fortfarande kommer med nya klockor och design.
Alla fljer Rolex!

Tycker Land-Dweller r riktigt snygg. Har redan sagt till min Ad att jag vill ha en. Stl eller platinum, helst platinum.
Fr se hur lng tid jag fr vnta. Tror inte allt fr lnge d jag r en trogen kund.
Citera
2025-05-02, 23:24
Medlem
SupaStrats avatar
Vldigt lik Tudor Royal.
Citera
2025-05-05, 07:37
Medlem
Har ju VLDIGT tydlig koppling till deras egen Oysterquartz s srskilt nyskapande var den ju inte. Sedan har den ju drag av AP vilket vl ocks kanske r ngot man vill t.

Min uppfattning...nja ganska habil.
Citera
2025-05-14, 22:27
Medlem
Proumbras avatar
Pass. Ser ut som en hybrid mellan DateJust och Explorer I. Skulle aldrig kpa en Explorer. En renodlad DateJust hade jag nog kunnat tnka mig.

Annars s hller jag mig till sport segmentet, med keramisk bezel.
Citera
2025-05-15, 22:15
Medlem
eScapeGoats avatar
Land-Dweller? Ngon som uppehller sig p land?

Lter som en hemls person.

Dweller /ˈdwɛl.ə/
A noun meaning a person or animal that lives in a particular place.

Land dweller
Specifically refers to a person or animal that lives on land (as opposed to in the sea or in the air).

-"Han rr sig varken med yacht eller flygplan. Ej heller dyker han i exotiska vatten. Han r en nobody. En landkrabba. En land-dweller som jnkarna sger."
Senast redigerad av eScapeGoat 2025-05-15 kl. 22:17.
Citera
2025-05-18, 21:43
Medlem
Lucianuss avatar
Boetten r i princip en Oyster Date ref 1530/1630 eller, som redan ppekats, Oysterquartz. Nyskapande? Inte sdr, men glasbaksida r nytt fr Rolex om vi inte rknar en special Daytona i Platina fr ngot r sedan. Urverket r tydligen nytt ocks. Succ? terbruk ligger ju i tiden s vi fr vl se...
Citera
2025-05-19, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucianus
Boetten r i princip en Oyster Date ref 1530/1630 eller, som redan ppekats, Oysterquartz. Nyskapande? Inte sdr, men glasbaksida r nytt fr Rolex om vi inte rknar en special Daytona i Platina fr ngot r sedan. Urverket r tydligen nytt ocks. Succ? terbruk ligger ju i tiden s vi fr vl se...

Helt nytt movment.
Helt nytt back case!
Lite svrt att komma med helt ny design efter 100 r av perfection.

Som sagt alla fljer Rolex!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in