Reflekterar inte alls över det och ser det inte som ett ”statement” på något sätt. Jag förstår att ett kvinnligt duschrum kan verka mystiskt och kittlande om man aldrig varit i ett, men man stirrar inte vanligtvis på varandras Futtis och gör en analys.
Du som är kvinna, hur betraktar du en annan kvinna med fullväxt buske på fittan?
Om du ser någon i ett omklädningsrum, i duschen eller på ett nakenbad. Du ser plötsligt en ung vuxen som har en stor buske, vad tänker du om henne då?
Min erfarenhet är precis tvärtom. Varenda kvinna jag träffat har varit besatt av att raka bort allt hår, även på armar och ben, som om hon annars inte skulle duga. Inte ens när jag säger att jag inte kunde bry mig mindre så når jag fram. Det handlar ju inte om gorillabehåring eller mustasch, så vad är problemet?
Vem tutade i kvinnorna att deras hud måste kännas som en kinesisk nakenkatt? Hur har kvinnor hamnat i situationen att de måste gömma sig bakom smink, löshår, fakeögonfransar och läppfillers för att ens våga gå ut till brevlådan och kolla posten?
Jag är helt oskyldig till att de inte ens kan använda mobilen utan alla jävla filter. Snacka om taskigt självförtroende.
Jag känner personligen inga sådana kvinnor så jag beklagar då ditt urval av umgänge.
Många här verkar tro att typ sju stycken influencers beteende på nätet är något som gäller för kvinnor generellt.
Bara ovårdade smutsgubbar (de som går till sängs smutsiga tex) som vill att kärringen sin ska vara hårig som en grobian.
Nej. Om ni är fina damer så ansar ni er, tränar och tar allmänt hand om er själva. Utan att överdriva.
Är knappast high society jag själv men vettigt folk förstår att fina damer ansar sig och tar hand om sig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!