• 6
  • 7
2025-04-20, 15:15
Medlem
Reflekterar inte alls över det och ser det inte som ett ”statement” på något sätt. Jag förstår att ett kvinnligt duschrum kan verka mystiskt och kittlande om man aldrig varit i ett, men man stirrar inte vanligtvis på varandras Futtis och gör en analys.
Citera
2025-04-20, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Du som är kvinna, hur betraktar du en annan kvinna med fullväxt buske på fittan?
Om du ser någon i ett omklädningsrum, i duschen eller på ett nakenbad. Du ser plötsligt en ung vuxen som har en stor buske, vad tänker du om henne då?

Feminist. Frånskild. Flata. Folkhögskola.
Citera
2025-04-20, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgirig
Min erfarenhet är precis tvärtom. Varenda kvinna jag träffat har varit besatt av att raka bort allt hår, även på armar och ben, som om hon annars inte skulle duga. Inte ens när jag säger att jag inte kunde bry mig mindre så når jag fram. Det handlar ju inte om gorillabehåring eller mustasch, så vad är problemet?

Vem tutade i kvinnorna att deras hud måste kännas som en kinesisk nakenkatt? Hur har kvinnor hamnat i situationen att de måste gömma sig bakom smink, löshår, fakeögonfransar och läppfillers för att ens våga gå ut till brevlådan och kolla posten?

Jag är helt oskyldig till att de inte ens kan använda mobilen utan alla jävla filter. Snacka om taskigt självförtroende.

Jag känner personligen inga sådana kvinnor så jag beklagar då ditt urval av umgänge.

Många här verkar tro att typ sju stycken influencers beteende på nätet är något som gäller för kvinnor generellt.
Citera
2025-04-20, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetopia
Jag känner personligen inga sådana kvinnor så jag beklagar då ditt urval av umgänge.

Många här verkar tro att typ sju stycken influencers beteende på nätet är något som gäller för kvinnor generellt.
Du behöver inte beklaga, det är inte mitt problem hur ni kvinnor ser på er själva.
Citera
2025-04-20, 20:30
Medlem
Bara ovårdade smutsgubbar (de som går till sängs smutsiga tex) som vill att kärringen sin ska vara hårig som en grobian.

Nej. Om ni är fina damer så ansar ni er, tränar och tar allmänt hand om er själva. Utan att överdriva.
Är knappast high society jag själv men vettigt folk förstår att fina damer ansar sig och tar hand om sig.
Citera
2025-04-20, 21:17
Medlem
Som man gillar jag (rejäl) buske, men inte hår under armhålorna eller på benen.
Citera
2025-04-20, 21:21
Medlem
Jan-As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av webbsupport
Feminist. Frånskild. Flata. Folkhögskola.
Definitivt inte min erfarenhet, snarare tvärtom.
Konservativ, högutbildad och inte speciellt vänster = mindre sannolikt renrakad.
Citera
2025-04-21, 00:50
Medlem
Som en fullkomligt normal kvinna-det är de rakade kvinnorna som är äckliga!
Citera
2025-04-25, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronvraket
Som en fullkomligt normal kvinna-det är de rakade kvinnorna som är äckliga!

Varför då?
Citera
2025-04-25, 20:44
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Yay en annan med 70-tals buske, high five typ

Synd att man inte kan gilla inlägg. Men:👍
Citera
2025-04-25, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Varför då?

Varför ska en kvinna se ut som en barnunge i underlivet? Helt onaturligt. Dessutom infektionsrisk att raka sig i ett så känsligt område.
Citera
2025-04-25, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronvraket
Varför ska en kvinna se ut som en barnunge i underlivet? Helt onaturligt. Dessutom infektionsrisk att raka sig i ett så känsligt område.
Kort stubb ser mest trevligt och normalt ut.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in