Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-20, 11:30
Medlem
Jan-As avatar
I egenskap av man 41år.
Föredrar att kvinnor ser ut som kvinnor och inte som vuxna barn eller porrskådisar eller horor.
Hår är naturligt och vi är skapade med det av anledning.
Det är större risk för tex underlivssvamp om man är renrakad. Speciellt ihop med konstant användande av tighta kläder.
Lite ansat är ok.
Citera
2025-04-20, 11:34
Medlem
Banditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analterego
Men du reagerar ändå på det? Varför? Har porren och propagandan ändå satt standarden, att man ska vara toddlerskinande i isterkanoten?

Skulle inte direkt kalla det för att reagera. Jag registrerar att så var fallet och sedan fortsätter jag med mitt. På samma sätt som jag registrerar om jag ser att någon har målat tånaglarna, tatuerat handen, har gula strumpor eller whatever. Det är ingenting jag lägger någon värdering i hur andra väljer att göra.

Jag vet däremot från diverse forum att det här med kroppsbehåring är en het potatis, där i synnerhet många yngre vill hävda att kroppshår är äckligt och absolut måste rakas bort. Så jag tror definitivt att det iallafall bland unga vuxna är mer ovanligt än vanligt att vara orakad. Samma människor kan dock inte svara på vad som gör att håret är äckligt om man väl frågar vad de anser är äckligt med det. Så jag tror nog kanske att det har mindre med porr att göra och snarare att det har blivit ett standardförfarande som allt färre reflekterar över varför de gör, de bara följer strömmen och gör det de uppfattar att "alla andra" gör.
Citera
2025-04-20, 11:36
Medlem
Banditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan-A
I egenskap av man 41år.
Föredrar att kvinnor ser ut som kvinnor och inte som vuxna barn eller porrskådisar eller horor.
Det är större risk för tex underlivssvamp om man är renrakad. Speciellt ihop med konstant användande av tighta kläder.
Lite ansat är ok.

Jag är fasiken imponerad över att du som man har koll på det här när många tjejer inte ens har det. Jag ger dig en IRL-applåd häröver.
Citera
2025-04-20, 11:39
Medlem
Banditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Du är bisexuell och äcklig🤢🤮. Vad gjorde dina föräldrar för fel med dig när du var liten? Vill inte ha såna som dig I mina trådar. Var god och lämna tråden. Du har andra problem än hår. Ta tag i de. Sök hjälp.

Nu är du bara vrång för att hon förmodligen får ligga mer än dig.
Om det gör dig lugnare så är hon förmodligen inte intresserad av att ens ta i dig med tång. Du kan andas ut, du är safe.
Citera
2025-04-20, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandita
Skulle inte direkt kalla det för att reagera. Jag registrerar att så var fallet och sedan fortsätter jag med mitt. På samma sätt som jag registrerar om jag ser att någon har målat tånaglarna, tatuerat handen, har gula strumpor eller whatever. Det är ingenting jag lägger någon värdering i hur andra väljer att göra.

Jag vet däremot från diverse forum att det här med kroppsbehåring är en het potatis, där i synnerhet många yngre vill hävda att kroppshår är äckligt och absolut måste rakas bort. Så jag tror definitivt att det iallafall bland unga vuxna är mer ovanligt än vanligt att vara orakad. Samma människor kan dock inte svara på vad som gör att håret är äckligt om man väl frågar vad de anser är äckligt med det. Så jag tror nog kanske att det har mindre med porr att göra och snarare att det har blivit ett standardförfarande som allt färre reflekterar över varför de gör, de bara följer strömmen och gör det de uppfattar att "alla andra" gör.

Jo det är väl inte norm att låta busken frodas. Personligen tycker jag att rakade armhålor är mycket viktigare, där äcklas jag faktiskt av behåring och frosig matta. Både på mig själv och min partner. Men det ligger väl säkert i min egen historia på nåt sätt, blev kanske ammad för länge
Citera
2025-04-20, 11:44
Medlem
Citat:
Om det gör dig lugnare så är hon förmodligen inte intresserad av att ens ta i dig med tång. Du kan andas ut, du är safe.

Jag bryr mig inte om hon får ligga mer, hon är lika hjärnskadad som en pedofil. Jag har legat så det räcker och har inte för avsikt att ligga runt som en vandrande eskort. Det är low value att ligga runt, både som man och kvinna.

Btw, är du slät eller inte?
Du svarade aldrig på frågan, tror jag ställde den till dig.
Senast redigerad av Malapagos 2025-04-20 kl. 11:50.
Citera
2025-04-20, 11:52
Medlem
Banditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Jag bryr mig inte om hon får ligga mer. Jag har legat så det räcker och har inte för avsikt att ligga runt som en vandrande eskort. Det är low value att ligga runt, både som man och kvinna.

Btw, är du slät eller inte?
Du svarade aldrig på frågan, tror jag ställde den till dig.

Om det nu tillför dig någonting att veta så varierar det. Ibland, ibland inte. Jag har inget direkt mål eller statement att vara varken rakad eller orakad.
Varför är du så intresserad av okända kvinnors könshår?
Citera
2025-04-20, 11:55
Medlem
Citat:
Om det nu tillför dig någonting att veta så varierar det. Ibland, ibland inte. Jag har inget direkt mål eller statement att vara varken rakad eller orakad.

1. Jag gillar kvinnor och deras könshår, jag älskar nakna kvinnokroppar, förutsatt att det är snygga.

2. Jag är intresserad av hur folk tänker om varandra. Den osynliga dynamiken.

Gillar du kukar? Hur ser den ideala kuken ut för dig?
Får en känsla av att du legat runt mycket och sett mycket balle...
Senast redigerad av Malapagos 2025-04-20 kl. 12:02.
Citera
2025-04-20, 13:26
Citat:
Bandita ponera att du och din dotter/döttrar (som är ca 17-18 år) dra till gymmet/badet. SÅ ser du att dina dotter/döttrar har rakat underlivet.
Hur skulle du uppfatta de, dvs. skulle du tro att de har börjat knulla eller skulle då tro något annat om de?
Senast redigerad av svensson1970 2025-04-20 kl. 13:39.
Citera
2025-04-20, 13:42
Medlem
Banditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Bandita ponera att du och din dotter/döttrar dra till gymmet/badet. SÅ ser du att dina dotter/döttrar har rakat underlivet.
Hur skulle du uppfatta de, dvs. skulle du tro att de har börjat knulla eller skulle då tro något annat om de?

Någon måtta får det väl vara. Jag kommer inte att svara på frågor som har med mina barn att göra i ett sånt här ämne.
Citera
2025-04-20, 14:08
Medlem
Citat:

Brukar du vara slät när du träffar nya män eftersom du har fördomen att de annars tycker att du är ovårdad? Skulle du kunna dejta en ny kille och dyka upp med fullväxt buske första gången han såg dig avklädd?
Citera
2025-04-20, 15:04
Medlem
Lill-Einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan-A
I egenskap av man 41år.
Lite ansat är ok.
Word!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in