• 1
  • 2
2025-04-19, 11:59
Medlem
Varför vill de inte se ut som svenska tjejer? Ankläppar, stora bröst och en enorm bak är ett typiskt afrikanskt ideal. De försöker också att dölja det typiskt svenska utseendet med en blek hy. Nu föredrar de en brun-orange hudton med falska kritvita tänder. Varför föredrar de ett afrikanskt utseende, och inte ett svenskt?
Citera
2025-04-19, 13:14
Medlem
Banditas avatar
Jag tänker att det beror på att skönhetsideal är under ständig förändring. När jag var yngre var det coolt att vara solbränd och ha sönderblekt hår. För den som inte ville ligga i solariet dagarna i ända var det fel nyans på foundation som gällde.

Under senaste åren har väl en hel del kvinnor med inte särskilt skandinaviskt utseende kommit att bli skönhetsikoner. Typ Kardashians, Selena Gomez, Jenna Ortega osv. Hiskeligt vackra kvinnor, men för den som är blek och blond och som vill de ut som dem är det väl bara att ta fram hårfärgen och jobba på någon sorts fejkbränna.

Och tyvärr har ju många svårt för att leva med det faktum att man kan vara vacker utan att nödvändigtvis följa för stunden rådande trend. Det är naturligtvis helt upp till var och en hur man vill se ut, men det är klart att det är lite sorgligt att en klick människor aldrig riktigt kommer att bli nöjda med sig själva eller hitta just sin stil.
Citera
2025-04-19, 13:15
Medlem
Aldrig sett det
Citera
2025-04-19, 18:34
Medlem
GertBennys avatar
Det beror nog på vilken samhällsklass man rör sig i om dessa tjejer är vanliga eller inte. Är man orten/pundare/kriminell/WT så kan jag tänka mig att dessa brudar är relativt vanliga. Men bland vanliga svenne bananer, medelklass och så vidare och även redig arbetarklass så tror jag inte den här typen av tjejer ens existerar.
Citera
2025-04-21, 07:49
Medlem
christer-ulfbaages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Varför vill de inte se ut som svenska tjejer? Ankläppar, stora bröst och en enorm bak är ett typiskt afrikanskt ideal. De försöker också att dölja det typiskt svenska utseendet med en blek hy. Nu föredrar de en brun-orange hudton med falska kritvita tänder. Varför föredrar de ett afrikanskt utseende, och inte ett svenskt?

Du bör väl länka ett exempel..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in