• 1
  • 2
2025-04-19, 09:47
Medlem
mendokses avatar
Någon annan som stött på detta fenomen?

Vita kvinnor, ofta med afrikanska/invandrar-pojkvänner som verkar försöka gömma att de är vita genom att färga håret svart och sminka sig orangea?

En omvänd Michael Jackson.

Vad handlar det om egentligen?

Min första teori är att de har blivit hjärntvättade med amerikansk/judisk white guilt-propaganda till att skämmas över sin egen ras. Så för att slippa känna denna skam över att vara vit så försöker man lämna vitheten bakom sig och göra om sig till brun. De är trans-bruna helt enkelt.

Min andra teori är att de redan har skaffat familj eller funderar på att göra det med en brun person och vill då mer se ut som sina barn, och eftersom de inte kan göra barnen vitare så försöker de istället göra sig själva brunare.

Intressant fenomen iaf!
Citera
2025-04-19, 09:52
Medlem
Har du nån bild på det? Aldrig sett.
Citera
2025-04-19, 09:55
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg

Får försöka smygfota nästa gång jag ser en.
Citera
2025-04-19, 09:57
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Troligtvis har du det bara att du trott att de har utländsk bakgrund…
Citera
2025-04-19, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Troligtvis har du det bara att du trott att de har utländsk bakgrund…

Nej. Varken troligtvis eller att jag skulle ha svårigheter att definiera etnicitet. Ge ett exempel.
Citera
2025-04-19, 10:00
Medlem
Jag har sett det då och då under flera år. Tror faktiskt de tycker det ser bra ut. Men undrar ändå om de faktiskt inte har väldigt dålig belysning där de sminkar sig. I dagsljus blir det ju lite av en chock när ser det, man ryggar liksom instinktivt tillbaka.
Men är de nöjda så för all del.
Citera
2025-04-19, 10:15
Medlem
manfalangs avatar
Det gör de för att signalera till den svarta mannen att de intresserade.
Citera
2025-04-19, 10:28
Medlem
kalkryggars avatar
Har inte sett detta. Låter mest som ett påhitt.
Citera
2025-04-19, 10:50
Medlem
S.O.Stolps avatar
Det är som vanligt något de små liven har sett på tiktok

Sen försöker man uppnå det här hemma på flickrummet med mer eller mindre lyckat resultat. Som XY3000 säger så blir resultatet annorlunda när man kommer ut i dagsljus.
Citera
2025-04-19, 10:58
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Nej. Varken troligtvis eller att jag skulle ha svårigheter att definiera etnicitet. Ge ett exempel.
Jag brukar inte fota folk på gatan och smygfotar inte heller så jag har inget exempel men om du vill studera fenomenet kan du hänga utanför valfri gymnasieskola…
Citera
2025-04-19, 11:26
Medlem
Den klassiska krim-trash looken? Orange var väl lite att ta i, men jag förstår vad du menar. Överdrivet med smink. Svartfärgat hår. Tatueringar, gärna "Family First" eller dylikt. Ibland hand/ansiktstatueringar. Ankläppar. Ibland silikonbröst. Ofta några vulgära ringar/armband/andra smycken som de tror är exklusiva för att de är av något skräpmärke som calvin klein. Syftar vi på samma typ? Iofs inte bara vita kvinnor som kör den looken utan även juggar / icke-religösa araber från förorten eller småstäder. De slipper ju förvisso färga håret.
Citera
2025-04-19, 11:37
Medlem
Duckface och tatueringar också. Ofta kraftigt resting bitchface.

Dessa kvinnor är så medelmåttiga så även negativ uppmärksamhet är bättre än ingen uppmärksamhet enligt dem.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in