• 1
  • 2
2025-05-22, 23:01
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Hur vet man ens att en kvinna är albansk?
TS är uppenbarligen alban, och verkar tror att det är en mycket större och mer betydelsegrupp indvandrargrupp än vad det är.

Jag känner exakt en person som är alban. Han jobbar på kontor och är bög.
Citera
2025-05-23, 10:00
Medlem
The BlaBlas avatar
Nej fy fan vad äckligt.
Man rör ingen som har varit med någon blading så är det bara.
Ni som så gärna vill vara med såna äckel - go a head!
Lycka till era jävla vidriga padrask🤮
Citera
2025-05-23, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Dr Alban var stor i Albanien. Kanske albanskorna vill ha en som Dr Alban.

Är väl en bra förklaring till fenomenet om den nu existerar. Jag har också problem att identifiera att en kvinna är alban.

Enligt statistiken så finns 10.000 från Albanien i Sverige, vi kan anta att 5000 är kvinnor i olika åldrar.

Med andra ord, det är inte direkt att man ser någon albansk kvinna varje dag.
Citera
2025-05-23, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av judejappare
Någon som kan förklara varför albanska kvinnor älskar svarta män? Vart jag en går ser albanska kvinnor var tillsammans med svarta män. Jag pratade med en alban han sa samma sak. Någon som är från Balkan som kan förklara varför dessa kvinnor är överrepresenterade med svarta män?
Ett tag var det högsta mode att bevisa som svensk kvinna att hon minnsan var antirasist.
Därför gick många svenskor med afrikaner men idag vet jag inte om en albanska kvinnor gör det?
Citera
2025-05-23, 14:42
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Är väl en bra förklaring till fenomenet om den nu existerar. Jag har också problem att identifiera att en kvinna är alban.

Enligt statistiken så finns 10.000 från Albanien i Sverige, vi kan anta att 5000 är kvinnor i olika åldrar.

Med andra ord, det är inte direkt att man ser någon albansk kvinna varje dag.

Dom sitter utanför ICA och säger: Hej hej.
Citera
2025-05-23, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Dom sitter utanför ICA och säger: Hej hej.

Är det inte romerna?
Citera
2025-05-23, 14:49
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Är det inte romerna?

Albanien har typ 10% Zigenare.
Citera
2025-05-23, 14:58
Medlem
Kan omöjligt stämma!
Albaner är väldigt mycket för familjen och heder, så det hade minst sagt blivit lite spänt om dottern kom hem med en svart man. Att åka till Albanien på semester för de unge tu är inte att tänka på.
Den enda östeuropé som jag sett med en svart man är en polska i 60 års åldern och den där killen är typ 25 år, samt ser minst sagt obekväm ut i hennes sällskap.
Citera
2025-05-23, 15:07
Avstängd
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
För övrigt, skulle det vara en så stor förlust då för de albanska snubbarna om det där nu stämde, har sett väldigt få attraktiva albanskor (vi hyrde lokal i samma fasighet som en albansk festlokal låg). Nej skulle nog vilja säga att albanska män och kvinnor ser tämligen lika ut i ansiktet om du tar bort skäggväxt, smink och gömmer håret, inga milda drag direkt.
Ja, det är faktiskt sant. Jag brukar hylla Balkans kvinnor eftersom de ofta är oerhört vackra. Undantaget är Albanien. Och det är inte att de ligger för långt söderut, grekiskor och särskilt turkiskor brukar också vara väldigt exotiska och vackra. Albanskor är som du säger rätt grovhuggna och chonky och svartmuskiga på det där dåliga sättet. Det är märkligt. Handlar det om att man pga långvarig kommunism inte haft tillgång till skönhetsprodukter på samma sätt som övriga Balkan? Fast ryskor och ukrainskor och rumänskor sitter ju lite i samma båt där med politiken men är ofta ändå fina. Det är som att albanskorna är fula i DNA-t på något sätt. Ett arbetarfolk.

Däremot är det nog ett steg upp från svarta kvinnor så kan det vara det som gör att svarta män ändå lockas?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in