• 1
  • 2
2025-04-19, 00:00
Medlem
judejappares avatar
Någon som kan förklara varför albanska kvinnor älskar svarta män? Vart jag en går ser albanska kvinnor var tillsammans med svarta män. Jag pratade med en alban han sa samma sak. Någon som är från Balkan som kan förklara varför dessa kvinnor är överrepresenterade med svarta män?
Citera
2025-04-19, 00:20
Medlem
StigAllans avatar
Måste ha med svartas lilla kukstorlek att göra.
Citera
2025-04-19, 01:26
Medlem
franges avatar
Det handlar nog om att de är trötta på att de albanska männen har så minimala kukar, så de vänder sig till negrer efter att ha blivit besvikna av en albansk småkuk som de inte ens märker har varit i dem efter avslutat samlag.

Det är därför albanska män generellt är så typiskt småkukade - hetsiga, stöddiga och allmänt småkukskompenserande.
Citera
2025-04-19, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av judejappare
Någon som kan förklara varför albanska kvinnor älskar svarta män? Vart jag en går ser albanska kvinnor var tillsammans med svarta män. Jag pratade med en alban han sa samma sak. Någon som är från Balkan som kan förklara varför dessa kvinnor är överrepresenterade med svarta män?

I vilket område går du då undrar jag där denna kombination är så överrepresenterad? Hur vet du att kvinnorna du ser vart du än går är albanska?
Citera
2025-04-19, 01:36
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judejappare

Vart hittar du alla dessa albanska kvinnor? Jag ser överhuvudtaget rätt få vita kvinnor med svarta män förutom i diverse TV-reklam.
Citera
2025-04-19, 06:25
Medlem
halaltarzans avatar
Jaha, har vi någon här vars kärring har stuckit med sin albanska älskare tro?

För övrigt, skulle det vara en så stor förlust då för de albanska snubbarna om det där nu stämde, har sett väldigt få attraktiva albanskor (vi hyrde lokal i samma fasighet som en albansk festlokal låg). Nej skulle nog vilja säga att albanska män och kvinnor ser tämligen lika ut i ansiktet om du tar bort skäggväxt, smink och gömmer håret, inga milda drag direkt.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-04-19 kl. 07:07.
Citera
2025-04-19, 07:20
Medlem
trickydicks avatar
Dr Alban var stor i Albanien. Kanske albanskorna vill ha en som Dr Alban.
Citera
2025-04-19, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Det handlar nog om att de är trötta på att de albanska männen har så minimala kukar, så de vänder sig till negrer efter att ha blivit besvikna av en albansk småkuk som de inte ens märker har varit i dem efter avslutat samlag.

Det är därför albanska män generellt är så typiskt småkukade - hetsiga, stöddiga och allmänt småkukskompenserande.

Kan nog stämma. Var med en från området strax norr om Albanien och det var väldigt litet. Typ 5-6 cm
Citera
2025-04-19, 12:00
Medlem
Kanske för att dom är ganska narcissistiska och gillar uppmärksamheten som dom får av det ?

Eller kanske för att dom är växt upp med väldigt korkade föräldrar som var/är rasistiska och rädda mot mörkhyad, att det har ledt till att kvinnor vill ha det som är "tabu och förbjuden" ? Och helt enkelt bryr sig bara inte om vad andra människor tycker och tänker. Man vill kanske göra upprör mot den primitiva tänkesätt som den äldre generationen hade/har.

Det är ganska intressant att observera det faktisk, för innan (och även nu) var albanska människor väldigt rasistiska mot mörkhyad. Totalt ignoranter.

I deras värld är det otroligt viktigt vad andra tycker och tänker, och hur man framstår framför andra människor.
Senast redigerad av Babushka7 2025-04-19 kl. 12:06.
Citera
2025-04-19, 17:44
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Måste ha med svartas lilla kukstorlek att göra.

Varför älskar etniska svenskar thailändare.
Citera
2025-05-22, 22:50
Medlem
991ESSs avatar
Leonarda Jonie gillar inte svarta män iaf, men hon är mest känd för att ogilla indier

https://youtu.be/RM8EQps_PGs?si=yeG-UH616Ev74ZxS
https://x.com/leonardaisfunE
Senast redigerad av 991ESS 2025-05-22 kl. 22:59.
Citera
2025-05-22, 23:00
Medlem
Alla albaner jag känner har importerat någon från hemlandet, någon enstaka som hittat en svensk, vill mig minnas att personen fick mycket skit för att denne inte hittade en alban, så uppenbar troll tråd. Sedan är de väl ingen hemlighet att juggar (antar att albaner hör hit) ser ner på kineser, turkar och mörka. Väldigt få som inte är så öppet rasistiska.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in