• 6
  • 7
2025-04-20, 23:09
Medlem
DjPuttes avatar
Bde AOC & Bernie ligger under 10% i varje poll som kommer, Den som r i topp r Harris i varje mtning som dyker upp...
AOC r fr vnster och Bernie fr gammal s ingen av dessa r ens i teorin tnkbara, det r mest Nate Silver och andra hger vridna figurer som har ett hopp om dessa utver det bara vnta tills Harris ger besked vad hon ska gra!
Citera
2025-04-20, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Spelar ingen roll vad du menar. Man vet i dag att Kina-viruset fanns i USA i flera veckor/mnader innan man ens visste vad det var.

Jod, det gr man. Man vet att Trump hade vunnit med klar maringal ver Biden utan covid.

Detta r ljevckande, du upprepar i dag ut och dag in att din kandidats svaga ledarskap var en bidragande orsak till att han frlorade valet. Dessutom sprider du felaktigheter om covid.
Citera
2025-04-21, 00:33
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Bde AOC & Bernie ligger under 10% i varje poll som kommer, Den som r i topp r Harris i varje mtning som dyker upp...
AOC r fr vnster och Bernie fr gammal s ingen av dessa r ens i teorin tnkbara, det r mest Nate Silver och andra hger vridna figurer som har ett hopp om dessa utver det bara vnta tills Harris ger besked vad hon ska gra!
Jag trodde harris var helkrd.

Men det kanske vore bra nd om hon stllde upp i primrvalet. Hon kan representera det gamla 'korrupta' partiet - en jmfrelse som en frnyare kan stllas upp mot.
Citera
2025-05-01, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Du r varken amerikan eller bor i USA.

Ner, jag har trollat hr p flashback i ver 10 r.
Citera
2025-05-02, 02:27
Medlem
DeValeras avatar
Om det nu blir ngot val 2028 s tror jag nog att hon r en person som skulle frlora mot en impopulr Trump. Hon r helt enkelt alldeles fr extrem fr genomsnittsamerikanen.
Citera
2025-05-02, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Jag trodde harris var helkrd.

Men det kanske vore bra nd om hon stllde upp i primrvalet. Hon kan representera det gamla 'korrupta' partiet - en jmfrelse som en frnyare kan stllas upp mot.

Harris leder fr att hon r klart mest knd. Man ska aldrig sga aldrig, men tvivlar p att det blir hon.
Citera
2025-05-03, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Om AOC blir Demokraternas kandidat fr 2028, s lr Vance (eller vem det n r som blir GOPs kandidat i 28) ta en rekordstor valseger.

Dock s tror jag inte att varken kn, hudfrg eller etnicitet spelar ngon som helst roll.

Tom Cruise! Samlingsregering! N, vnta nu... tror han p Gud? Jaha, ok. Trump bara SLJER bibeln.
Citera
2025-07-03, 09:55
Medlem
Muslimfittas avatar
Nu AOC, frr den skrattande hyenan och IQ- somalierniv-Kamala Harris, vad r det fr grovt fel p demokraterna som bara har retards i sina led?

AOC "the girl from the bronx" r i sjlva verket inte alls frn en fattig barndom i bronx som hon har ljugit om i ratal, hon kommer frn ett rikemansomrde med nstan uteslutande vita i.

https://www.youtube.com/watch?v=Pyhjn-zdmpg

Hon kommer inte vinna.

Sen har vi den dr horungen Zohran Mamdani. Vad r det fr kommunister som vljs in i USA egentligen?
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in