2025-04-20, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aqualevel
Med referanse til TV2 i kveld:

" «Jeg har aldri likt kniver og finner dem helt avskyelige som våpen», skrev Millehaugen i boka.

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks...iver/17663237/

Det som slår meg er: hvorfor ''overdrepe''?

Dersom Millehaugen skriver sant i boka, finner jeg det merkelig at han i tillegg har påført Betew stikkskader og som en annen nevnte her på Flashback - at strupen var skåret over.

Kan det ha vært flere?
Enig. Millehaugen slår meg ikke akkurat som en overfølsom type som handler i sinne eller raseri noe det virker som har skjedd her. Litt rart med svensken som visste hvem det var etter så kort tid også.
Citera
2025-04-20, 23:18
Medlem
Sherlock83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GSP-
Hvis denne adressen stemmer dukker det opp noen interessant opplysninger; på denne adressen finner vi (blant annet) ett ektepar. Sønnen deres har levert inn klage til PFU på vegne av en av de fornærmede i politivold-saken på Kongsberg, med utgangspunkt i dekningen av denne saken i Politiforum. Denne sønnen døde brått i november...

Adressen stemmer. Det er registrert en jente der som heter Silje Kv*mme-Kristi*nsen. Om du søker henne opp på Facebook så har en Berit Milleh*ugen (*a) likt profilbildet hennes. Neppe tilfeldig
Citera
2025-04-20, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KenDoe
"Trodde bedre om han nå altså"..

Hvorfor det, utdyp gjerne.

Jeg trodde faktisk han hadde endret seg etter alle disse åra Men sånn er det, jeg er naiv.
Citera
2025-04-20, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
SM sto i gjeld etter Jeddi-drapet og måtte muligens drepe Betew for å gjøre opp. Tror ikke han hadde gjort det for pengene, men for å berge sitt eget liv.
I følge Stig så skulle han kun drepe Jeddi så han hadde ikke noe gjeld etter drapet. Chileneren, han som kjørte, var med på hele opplegget, men stakk av og ga Stig skylda.
Citera
2025-04-20, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock83
Adressen stemmer. Det er registrert en jente der som heter Silje Kv*mme-Kristi*nsen. Om du søker henne opp på Facebook så har en Berit Milleh*ugen (*a) likt profilbildet hennes. Neppe tilfeldig

Denne damen er moren til Stig
Citera
2025-04-20, 23:39
Medlem
Er det vanlig at politiet sender ut droner ved meldinger om smell/bråk som de gjorde denne kvelden? Jeg aner ikke, men synes det høres rart ut. Kan de ha visst/forstått at det var noe på gang mellom det som viser seg å være ikke akkurat tamme kriminelle? Og derfor ikke villet sende inn en patrulje?
Citera
2025-04-20, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det er kanskje en mulighet for at de har blitt lurt til åstedet begge to?

MB for å bli drept, og SM for å få skylden for drapet.
God teori 💭
Citera
2025-04-20, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poitre
Er det vanlig at politiet sender ut droner ved meldinger om smell/bråk som de gjorde denne kvelden? Jeg aner ikke, men synes det høres rart ut. Kan de ha visst/forstått at det var noe på gang mellom det som viser seg å være ikke akkurat tamme kriminelle? Og derfor ikke villet sende inn en patrulje?

Den er litt rar ja. Skjønner at holder seg safe når det er melding om skudd. Skulle tro K-9 var mer relevant enn drone i regnet.
Citera
2025-04-20, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poitre

Det er ikke så lenge siden en politimann ble drept fordi han ikke regnet med at en forvirret mann med våpen skulle skyte han. På Jæren et sted.

Det er vel tryggere å sende en drone for å få oversikt over situasjonen. Før de sender inn mannskaper.
Citera
2025-04-20, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nobody86
Denne damen er moren til Stig

Vet noen om Millehaugen har barn?
Citera
2025-04-20, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GSP-
Hvis denne adressen stemmer dukker det opp noen interessant opplysninger; på denne adressen finner vi (blant annet) ett ektepar. Sønnen deres har levert inn klage til PFU på vegne av en av de fornærmede i politivold-saken på Kongsberg, med utgangspunkt i dekningen av denne saken i Politiforum. Denne sønnen døde brått i november...

Er tråd på politivoldsaken på Kongsberg.

(FB) Norge - politivold Kongsberg (2022-30-10) - politimann tiltalt

Relevant informasjon om saken eller som følge av saken, kan du poste der.
Citera
2025-04-21, 00:07
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumbo85
I følge Stig så skulle han kun drepe Jeddi så han hadde ikke noe gjeld etter drapet. Chileneren, han som kjørte, var med på hele opplegget, men stakk av og ga Stig skylda.
Mulig det, men Jeddi hadde familie, muligens sønner, hvem vet om ikke disse eller bedriften deres har noe uoppgjort med Betew?

Millehaugen, Nokas, Jeddi, Betew, IS, LH, machete, mye som tyder på gamle konflikter og hevnoppgjør.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in