Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-20, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tortochot
S*ber er norsk-pakistaner, ja. Moren hans er en kjent norsk skuespiller. Han har koblinger til mange ulike kriminelle miljøer, også de pakistanske gjengene (feks. Raso*l-brødrene). Men heller ikke han er strengt tatt en del av det pakistanske miljøet. Og det har B*tew i alle fall ikke vært. Selv om han nok har hatt mange ulike kontakter.

Fikk nylig info om at MB har rotet seg inn i en konflikt mellom to svenske miljøer.
Citera
2025-04-20, 10:42
Medlem
Sherlock83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Machete skal visstnok være et av våpnene som ble brukt.

Lukter mer og mer Imr*n S*ber
Citera
2025-04-20, 10:43
Medlem
Sherlock83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Fikk nylig info om at MB har rotet seg inn i en konflikt mellom to svenske miljøer.

På hvilken måte? Har en følelse av at dersom dette hadde vært en aksjon fra Sverige pga en konflikt utelukkende med svenske miljøer så hadde han blitt skutt med åtte skudd rett utenfor sin egen bolig. Dette er mye mer kalkulert. Dette er hat. Det stikker dypt. Samt at Sverige-teorien ikke går opp i forhold til at MB etter all sannsynlighet har blitt lurt inn i skogen av noen han stolte på. Har mer troen på at den som trukket i trådene her er en han har skålt med før.
Senast redigerad av Sherlock83 2025-04-20 kl. 10:49.
Citera
2025-04-20, 10:53
Medlem
Mad monks avatar
Grattis Norge.
Citera
2025-04-20, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock83
Lukter mer og mer Imr*n S*ber

Why?
Citera
2025-04-20, 11:02
Medlem
Sherlock83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskii
Why?

Fordi bruken av machete er noe politiet har sett øke betydelig i gjengmiljøet i Oslo øst. Han har et greit kontaktnettverk der. Dette selvfølgelig sammen med alle andre ting som peker i hans retning. Motiv, kapital osv
Citera
2025-04-20, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tortochot
S*ber er norsk-pakistaner, ja. Moren hans er en kjent norsk skuespiller. Han har koblinger til mange ulike kriminelle miljøer, også de pakistanske gjengene (feks. Raso*l-brødrene). Men heller ikke han er strengt tatt en del av det pakistanske miljøet. Og det har B*tew i alle fall ikke vært. Selv om han nok har hatt mange ulike kontakter.

Hvem er moren hans?
Citera
2025-04-20, 11:04
Medlem
Citat:
På hvilken måte? Har en følelse av at dersom dette hadde vært en aksjon fra Sverige pga en konflikt utelukkende med svenske miljøer så hadde han blitt skutt med åtte skudd rett utenfor sin egen bolig. Dette er mye mer kalkulert. Dette er hat. Det stikker dypt. Samt at Sverige-teorien ikke går opp i forhold til at MB etter all sannsynlighet har blitt lurt inn i skogen av noen han stolte på. Har mer troen på at den som trukket i trådene her er en han har skålt med før.

Måten han ble drept på tyder på at noen har forsøkt å sende et budskap til andre. Derfor tror jeg ikke det kun er snakk om et personlig hat.

Jeg har ingen flere detaljer angående Sverige-tipset, men kilden er troverdig. Det er nok litt for tidlig å konkludere med noe som helst.
Citera
2025-04-20, 11:05
Medlem
Citat:
Fordi bruken av machete er noe politiet har sett øke betydelig i gjengmiljøet i Oslo øst. Han har et greit kontaktnettverk der. Dette selvfølgelig sammen med alle andre ting som peker i hans retning. Motiv, kapital osv

Tror du att det är hämnd för drapsförsöket 2015?
Citera
2025-04-20, 11:10
Medlem
Sherlock83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskii
Tror du att det är hämnd för drapsförsöket 2015?

Han ble skutt i 2010 av ukjente gjerningspersoner utenfor Jordal amfi. Drapsforsøket i 2015 "vet" vi jo at MB sto bak. Det er da ikke helt urimelig å tro at S*ber har vært såpass redd for sitt liv at han så seg nødt til å ta ut trusselen. Omfanget og brutaliteten kan være et "takk for sist", samt et tydelig signal til den eller de som tok del i drapsforsøket på S*ber om at "dere kødder faen ikke med meg"
Citera
2025-04-20, 11:26
Medlem
Jeg kan ikke se for meg at det er S**er ikke så brutalt som drapet nå fremstår iallefall. S**er er ikke verstingen sånn sett. De fleste av gutta fra denne generasjon lever stille og rolig. Ras*** bror er sosionom og jobber mye med ungdomskriminalitet. Det samme ønsket MB. Jeg var selv nylig på et foredrag med han. Jeg tviler også meget på at SM har en finger med i spillet her.
Dette fremstår som usedvanlig brutalt til å være i Norge.
Citera
2025-04-20, 11:38
Citat:
Ursprungligen postat av Saniata
Hvem er moren hans?

B*b* Raz*a (*i)

Sab*r har dukket opp som statist flere ganger selv, blant annet i Fox Grønland og Hotel Cæsar.
Senast redigerad av tortochot 2025-04-20 kl. 11:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in