Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-18, 07:11
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ...Dekadens...
Jag undrar också vilka tatueringar som anses "meningsfulla" och vem anser detta i så fall?

Har det varit en folkomröstning jag har missat eller vadå?
Ärligt talat tror jag att det inte finns några meningsfulla tatueringar
Citera
2025-04-18, 07:20
Medlem
Jag börjar fundera på om jag kan livnära mig snart på att visa upp mig som den "otatuerade mannen"
Citera
2025-04-18, 07:32
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Alla tatueringar är meningslösa, ser bara fult ut och kommer att se ännu fulare ut och vara ännu mer meningslösa i mogen ålder, 😃.
De enda meningsfulla tatueringarna skulle väl vara soldater som har sin blodgrupp tatuerad typ SS-förbanden under WW2 även om det inte var så lyckat när de blev krigsfångar.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2025-04-18 kl. 07:35.
Citera
2025-04-18, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sydsten
Stämmer, men även för "män" dvs faggots till penisbärare som gaddar sig minst lika mycket och meningslöst.

Många ser ut som ett klotterplank
Citera
2025-04-18, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse-kaka
Jag börjar fundera på om jag kan livnära mig snart på att visa upp mig som den "otatuerade mannen"

Samma här fast kvinna då. Ett säkert signalement om vi skulle bli efterlysta
Citera
2025-04-18, 08:15
Medlem
Alla tatueringar är väl meningslösa och de som bär dem har ett pinsamt dåligt omdöme.
Citera
2025-04-18, 08:33
Medlem
Gissar vilt att de tycker det ser fint ut.
Citera
2025-04-18, 08:46
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simora
Gissar vilt att de tycker det ser fint ut.
Skulle kunna vara så men om dom nu trycker det är fint, varför har dom på sådana ställen att dom inte kan titta på dom som exempelvis på hals ansikte rygg baksida ben?

Verkar vara så att den här trenden är på väg bort med att ha synliga tatueringar och folk vill ha bort dom, förstår inte vitsen att tatuera en hamburgare ett kryss taggtråd eller något liknande meningslöst
Citera
2025-04-18, 09:04
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordlasten
Okej, missförstå mig inte fel men varför har så många tjejer idag meningslösa tatueringar? Jag snackar typ om de som tatuerar en ros/blomma eller nåt annat random på armen. Vad betyder ens det, vad fyller den för syfte? Är det 20-talets tramp stamp? Känns som nästan varje brud man ser ute har nåt sånt eller nåt random kladd på armen.

För att deras idol Miriam Bryant ser ut som ett jävla klotterplank.
Citera
2025-04-18, 09:14
Att så många anser sig ha rätt att ha åsikter kring vad andra gör med och på sina kroppar...

Skapa en kommitté och se till att alla förslag på tatueringar skickas till er för granskning med en liten handläggningsavgift också, då kan ni kanske få en illusion att era meningslösa liv äntligen fick ett syfte.

Ju mindre människan är, desto mindre är sakerna hen bryr sig om. Väx upp för fan, det finns saker i ert samhälle som förstör era och era barns liv medan ni gör en grej utav vad andra tecknar på sin egen hud. 🤦
Citera
2025-04-18, 09:15
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Okej, missförstå mig inte fel men varför har så många tjejer idag meningslösa tatueringar? Jag snackar typ om de som tatuerar en ros/blomma eller nåt annat random på armen. Vad betyder ens det, vad fyller den för syfte? Är det 20-talets tramp stamp? Känns som nästan varje brud man ser ute har nåt sånt eller nåt random kladd på armen.

Citat:
Ursprungligen postat av csh
Utan att frånta TS hans (eller möjligen hennes) i övrigt helt relevanta frågeställning, men: vad utgör en meningsfull tatuering? Barnens namn och födelsedatum på underarmen? Mammas dito, inkl dödsdag? Exets namn på axeln eller ovanför musen? "Carpe Diem" eller annan floskel?
På riktigt, om man tycker att man måste pränta in viktig information permanent på sin egen hud är man kanske inte den vassaste kniven i lådan. Går den inte att komma ihåg annars? Eller är det en show-off inför andra? – "jo, den här coola dödskallen fick jag när jag var full på Roskilde -83"?

Exakt, meningsfullheten är subjektiv, följdfrågor på det TS?
Citera
2025-04-18, 09:34
Medlem
Citat:

Varför sitter såna som du på fb och gnäller vad tjejer gör med sina liv? Haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in