• 9
  • 10
2025-05-02, 02:26
Avstängd
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aljen
De flesta i Sverige är förståndshandikappade faktiskt, eftersom de flesta gapar och bråker, kallas för att "hävda sig", uppfostrade till psykopater är är inte kapabla att tala lugnt. Kolla vad hän der på svenska skolor, gator och trädgård...
Är du förståndshandikappad?

Ursprungs-svenskar alltså Svenskar håller inte på och skriker och har aldrig gjort det.
Citera
2025-05-18, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarliKorv
Är du förståndshandikappad?

Ursprungs-svenskar alltså Svenskar håller inte på och skriker och har aldrig gjort det.
Det är nog fel på dig, du är förståndshandikappad och hjärndöd, med ngn särskild AV knapp. Mina grannar är ursprungssvenskar, helt galna gaphalsar. Även andra nationaliteter flockas hos dem för att få gapa ostörda, då sådana som du tillåter endast därför att de "rena svenskar" och får gapa och störas hur mkt de vill. Är ni döva eller har någon knapp av vid vissa tillfällen? Vill du komma prova-på bo i mitt hus vid mina helsvenska grannar?- säkert inte skulle hålla ut i 1 timme. Det är galet gapande nonstop i 4 timmar, varje dag. Precis likadana som de araberna som du beskriver. Jag tror det handlar om personer med låg utbildning, Yh eller likn. Vill komma träffa mina helssvenska festande och lekande grannar?
Senast redigerad av aljen 2025-05-18 kl. 15:47.
Citera
Igår, 09:19
Medlem
Facades avatar
Det ska man inte göra.
Gjorde det senast i morse för att samma sak blir ett problem varje morgon.
Mår lika dåligt varje gång det händer och tyvärr allt för ofta. Jag har kasst tålamod och det är mitt fel, men det går ut över att jag snabbt blir sur tyvärr.
Ångest deluxe, varje gång.
Citera
Igår, 21:25
Medlem
Barn är gjorda att ha människor till föräldrar, inte perfekta föräldrarobotar.

Något jag gjort för att bli gladare, roligare och tålmodigare hemma med mina barn är att ha skärmtid mellan vissa timmar. Använder en app jag starkt rekommenderar. Det är som att jag, på morgonen me ungarna, får 75% mer tålamod om jag bara inte har en mobil. Ingen musik, inget kolla väder och nyheter och ditten och datten. 100% ungarna och jag. Nu har vi dessutom lyckats få in en ganska bra rutin och jag har övat mycket på att själv hålla mig lugn tillsammans med mitt äldsta barn. "Nu blev jag superirriterad över att mjölken for ut på bordet. Så typiskt? Jag får tänka att det inte är hela världen, den går ju att torka upp. Jag får prova att hälla igen." Att liksom ge mig själv samma behandling och mjukhet som jag ger mina barn.

Tyvärr innebär det också att jag ibland måste vara stenhård hahah... Min äldsta vill gärna göra allt själv, hälls fil, hacka frukt, blanda müsli, duka... Men inte plocka undan. Så för tillfället har hon blivit portad från att få ta fram frukosten förrän hon kan plocka undan den. Kamp varje morgon. Man får sitta med och hålla hand medan hon skriker i vredesmod att man är den sämsta mamman i världen. Inte lätt att inte tappa det fullständigt alltid.

Du är inte ensam. Vi måste alla öva oss på att vara förälder precis som att barn måste öva sig på att bli vuxna.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in