Citat:
Ursprungligen postat av
TheGretaReset
JA, jag har tänkt på det också.
Mitt första inlägg är två timmar och 10 minuter efter tråden startats.
Efter det ändras ts inlägg. Länken till tråden jag kommenterar är borta. Och många inlägg mellan mig och ts har försvunnit.
Det är därför jag tänker att jag måste stött på något regelverk med sådan hård moderering och startar denna tråd. Jag brukar annars strunta i modereringen då det är meningslöst.
När ni skriver att ingen modering gjorts blir jag ännu mer misstänksam.
Jag kan inget om väskor. JAg skulle kunna nämna louse vitton eller GD men att kommentera en hermesväska går över min horisont. Jag fick uppgiften att en hermesväska kostar 38,000 dollar av klippet i tråden.
Men jag har svårt att förstå varför det har gjorts. Jag har ju kommit på "flashback" att revidera tråden om karlatornet. Men då utgick det med all säkerhet pengar i ersättning och jag vet inte hur långt upp.
Det är därför jag undrar. Det finns ingen logik i det.
Kan man se om någon redigerar trådar eller kan man bara läsa i en logg folk skall skriva i när de redigerar? Och utgår ifrån att det inte gjorts för det är ingen anmärkning bokförd?
Nu har du fått svar. Men jag ska försöka svara dig igen.
När vi som moderatorer tittar i en tråd kan vi se även raderade inlägg. Trådar har också en ämneshistorik där allt som gjort i tråden loggas.
Ingen moderator eller admin har gjort något med trådstarten och det fanns enbart en RP på ett inlägg för 0,03 i tråden som släcktes dvs inlägget som var rapporterat låg synligt kvar.
Du får såklart välja att tro annorlunda.