Citat:
Ursprungligen postat av
Rhodez
Jag gr in p Youtube och lyssnar p musik ibland. Jag str mig ordentligt p alla dessa reaktionsvideos som publiceras. Reaktionsvideos p videos som tcker viktiga debattomrden kan vara mycket vrdefulla om den som kommenterar kommer med viktiga kommentarer, men just reaktionsvideos p musik r till synes alltid skit. Ofta r det en person som ger sig ut fr att vara exceptionellt musikintresserad och/eller professionell inom ngon aspekt av musik. Personen pstr sig i reaktionsvideon lyssna FR FRSTA GNGEN I LIVET, p ltar som Lennons Imagine, Michael Jacksons Thriller eller Bee-gees Night feaver och sitter och gr verdrivna dligt spelade grimaser som ska demonstrera att personen r enormt verraskad och imponerad. Thumbnailen har ofta en av de mest extrema av dessa grimaser. r det ngon mer n mig som fr gra hr av att se detta? Mina tankar gr till Ugglas lt Jag mr illa.
Nej, det r bara inte att se p skiten. Reaktionsvideor r 99% skrp, billigt, enkelt och dligt. Men frekomsten av de tyder ju p att folk ser p skiten.
Youtube verlag r gr i princip inte att se p om man inte ser via ngon klient typ, Tubular, Grayjay eller FreeTube med SponsorBlock aktiverat. D kan man enkelt vlja att i princip bara f de kanaler man prenumerar (utan inloggad p Google-konto dessutom) p presenterade fr sig och utan reklam. Plus enkelt vlja bort kortklippen
shorts.
Gr sig sjlv en tjnst och konsumera youtube via ngon klient och se p de kanalerna som du sjlv vill och vlj bort skrpet s kommer du f kad sinnesfrid och spendera mindre tid p skrp.