Man tycker ju att det inte finns nån anledning att köpa buds och hasch utan effekt annan än för att blåsa folk med? Typ man drygar ut riktiga grejer med detta ?
Eller sitter folk och röker detta på riktigt?
Man sitter och meckar cbd buds och cbd kief och njuter av "den goda smaken"!?
Senast redigerad av st33r 2025-04-17 kl. 09:24.
lämnar man tex prover och fortfarande vill kunna använda sig av cannabis ibland. Visst blir du positiv på de men det går ut fort och visar aldrig särskilt högt på proverna.
Jag köpte CBD gräs och hasch förr men det är bortkastade pengar. Går inte röka utan det blir bara en fet olja som släcker jollen. Ganska så väderlöst. Men annars gott man får en kick som varar i 5 min sen är det över.
Nu har jag aldrig handhavt cbd buds- luktar de lika starkt som the real deal med THC?
Med tanke på hur bankat och jävligt andra droger blivit , t e x tjack , skulle det inte förvåna mig om man börjat fuska med hasch och gräs
Förr var det ingen som bankade gräs i sista leden. Hasch kunde nån 15-kilogubbe(eller vad jag nu ska säga, nån som hanterar större mängder ) försöka sig på att dryga hasch med blåslampa henna och diverse kamelskit. Men gräset var väl så bra som det kunde vara. I värsta fall fick man bushweed med frön i påsen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!