Citat:
Ursprungligen postat av
SveaFirstNow
Vit hy är en evolutionär fördel i miljöer med lite sol. Svart hy är det i en miljö med mycket sol. Varför vara så svartvit i ditt tänk? Du verkar mest vara hjärntvättat till att se vit hy som ond och svart hy som god i stil med BLM. LOL!
Nu skäller du väldigt mycket upp i fel träd, vilket du skulle veta om du hade läst vad jag har skrivit tidigare i diverse trådar. Jag är Sd, Sverigevän, nationalist, patriot o.s.v., och jag vill VERKLIGEN inte ha en förmörkning av den nordiska hyn på grund av fortplantning med negrer och araber!
Det här handlade dock om att just den hudton som ofta men inte alltid följer med rött hår, kan vara FÖR blekvit och se rent sjuklig ut. Ungefär som ett emo... Någon som alltid är inomhus eller bara går ut på natten, som en vampyr! Det ser inte friskt och sunt ut. Dessutom bränner sig sådana personer fort i solen, om de vågar sig ut - det är inte optimalt.
En ljus hud som snabbt blir lite lagom rödbrun (men inte gulbrun eller gråbrun) på våren är idealet, och SÄRSKILT för en man! Man vill ju tänka sig att en man arbetar utomhus, går på vandring, jagar, fiskar, kan klara sig i vildmarken och göra bra ifrån sig på slagfältet o.s.v.. En väldigt blek hy ger signalen att han inte klarar sådant, utan bara sitter vid datorskärmen eller TV:n all sin vakna tid.