• 1
  • 2
2025-04-16, 22:42
Medlem
Clausewitzs avatar
Nu är detta rykte, men jag fick höra idag att en eller ett par killar som sålde majblommor blivit rånade. Enligt min sagesman intervjuade man ett rånoffer, en tolvårig kille, som pekade ut "araber och albaner" som gärningsmän. Han var bortklippt i senare utsändningsr. Någon som hört något om detta?
Citera
2025-04-16, 23:08
Medlem
För jävligt om det är så men ingenting förvånar en längre i det här landet.
Citera
2025-04-16, 23:32
Medlem
kalkryggars avatar
Ja självklart måste man klippa bort sånt. Annars så kan ju onödig och omitiverad rasism sprida sig och då blir det större motstånd när man ska ha in ännu mer utomeuropeiska invandrare som vi inte behöver.
Citera
2025-04-16, 23:59
Medlem
harrylimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clausewitz
Nu är detta rykte, men jag fick höra idag att en eller ett par killar som sålde majblommor blivit rånade. Enligt min sagesman intervjuade man ett rånoffer, en tolvårig kille, som pekade ut "araber och albaner" som gärningsmän. Han var bortklippt i senare utsändningsr. Någon som hört något om detta?
Jo det stämmer det är borta från studio ett p1 började kl 17.12 och är nu borta på nedladdningsbar
fil han sa ett det var 2 st AA och en A han på radion blev ängslig och sa oj.
Citera
2025-04-17, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harrylime
Jo det stämmer det är borta från studio ett p1 började kl 17.12 och är nu borta på nedladdningsbar
fil han sa ett det var 2 st AA och en A han på radion blev ängslig och sa oj.

Det är väl inget att förvånas över. Det är så det går till på SR och Svt, man vill till varje pris skydda vänsterns valboskap.
Citera
2025-04-17, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Ja självklart måste man klippa bort sånt. Annars så kan ju onödig och omitiverad rasism sprida sig och då blir det större motstånd när man ska ha in ännu mer utomeuropeiska invandrare som vi inte behöver.

Så man kan fortsätta klaga på Ungern/Polen sen, att dom inte tar in folk som vill råna dem
Citera
2025-04-17, 03:45
Medlem
Wtf! Detta är Inte Pressfrihet! Jävla Horkanal
Citera
2025-04-17, 04:59
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clausewitz
Ja, killen sa (på knagglig svenska) ung.: "..
jag sa att dom nog är i hamnen, där brukar araberna gå, fast dessa var araber och en alban", varpå den kvinnliga programledaren harklade sig och vill byta inriktning på telefonintervjun.
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2025-04-17 kl. 05:41.
Citera
2025-04-17, 05:09
Medlem
Undrar hur han kände igen en alban?
Citera
2025-04-17, 05:58
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Undrar hur han kände igen en alban?

Var han inte jugge själv? Dom har stenkoll på sånt.
Citera
2025-04-17, 06:09
Medlem
franges avatar
Är ni verkligen överraskade? Kod 291 har existerat i 30+ år...
Citera
2025-04-17, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fioehlbaerth
Var han inte jugge själv? Dom har stenkoll på sånt.
Aha.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in