2025-04-16, 13:45
Medlem
Rätt underhållande och samtidigt roligt att kvinnor anser sig jämlika med män….

När det kommer till kritan är dom underlägsna i de flesta sammanhang förutom i hemmet o köket.

Ny tråd? ”Är kvinnans roll i samhället, försvaret och idrotten överskattad?”
Citera
2025-04-16, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Eller så kan vi som alltid hatat woke/cancel kultur och insett farorna med det vara de större människorna och på så sätt också få den sidan att inse sina misstag och förhoppningsvis få till en förändring i deras beteende när de ser hur löjligt det är egentligen på så sätt?

Eller så kan vi bara köra med samma mynt tillbaka som barnen i sandlådan så har vi till slut den världen som vi förtjänar. Det är ingen värld jag vill leva i tyvärr.

”Internationellt terrorklassat nätverk” Lugna ner dig nu Bertil det är inte El Chapo hon har knullat
Innan du friskriver henne från allt ansvar kanske det vore bra att t.ex. veta om visste om att han var kriminell.
Citera
2025-04-16, 13:57
Avstängd
otellos avatar
Vidrigt såklart. Människor med kontakt till gängkriminella har ingenting att göra inom statlig/kommunal sektor.
Citera
2025-04-16, 14:04
Medlem
Firewaias avatar
Korruptionen och inkompetensen börjar bli tragikomisk, snart dags att börja hänga våra styrande från lyktstolpar tror jag nog
Citera
2025-04-16, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Vidrigt såklart. Människor med kontakt till gängkriminella har ingenting att göra inom statlig/kommunal sektor.

Inte nog med det, S*r* L omhändertar barn för att kunna tjäna pengar via sin kriminella pojkvän som bedriver HVB hem .
Det bevisar ytterligare vilka befogenheter dom har och makt. Och hon får altså fortsätta utöva detta i en ny ort
Citera
2025-04-16, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Hon har ju rätt, det spelar ingen roll alls idag vem någon var i en relation med för 4/5 år sen. Tvärtom ganska uppfriskande att se någon som inte genast böjer sig för pöbeln, pudlar och kastar människor under bussen bara för att rädda sitt eget skinn.

Hon har bott ihop med mannen, hon har hjälpt han att få placeringar på sina hvb hem som den kriminella mannen bedrivit. Polisen gjorde tillslag i deras hem där båda var folkbokförda som gjorde att det upptäcktes en socialtjänst chef mitt i allt. S*r* borde åtalas för landsförräderi. Socialtjänstchef är ett statligt jobb, hon har inflytande och gynnat sin kriminella invandrar pojkvän att få omhändertagna barn till sitt hvb hem för att tjäna pengar. Sverige står på knäna MOT KRIMINALITET OCH DENNA KVINNA GÖR SÅ HÄR MOT SAMHÄLLET? Hon har själv barn och utsatt sin egna unge för den här mannen i sitt hem. Detta. Kan väl fan inte bara viftas bort?!
Citera
2025-04-16, 14:25
Medlem
Proras avatar
Sorgligt med all korruption och att klanrelaterad kriminalitet tillåts äta sig in i samhällskroppen. För länge sedan sökte jag en säkerhetsklassad tjänst inom försvarsindustrin, ett jobb jag senare fick. Det undersöktes antagligen dels om jag hade någon förbindelse med kriminella element eller hade kopplingar till främmande makt, dels hur ens ekonomiska situation såg ut eftersom man kunde bli utpressad. Sorgligt hur Sverige utvecklats så att man nu snart måste införa samma kontroll av chefer inom socialtjänsten, och andra myndigheter, där utländskt slödder letat sig in.
Citera
2025-04-16, 14:32
Medlem
italiensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Men vem är kvinnan då? Det verkar som att det är hemligt på något sätt. Jag menar att det är ju ändå en chef på hög nivå så det torde väl vara ganska enkelt att få reda på ändå.

Det är givetvis extremt smaklöst med tanke på vad hon är chef över. Hon har alltså koppling till mördare som skickar barn att mörda. Tänk att man då är en helt vanlig familj och hamnar i konflikt med socialtjänsten där. Jag skulle inte våga röra mig ute. Fan vet vem chefen talar med och så har man en bomb som går av i kvarteret där man bor. Så man vågar inte vara hemma heller.

Samhället är så sjukt trasigt. Det talas om att man måste stoppa gängen från att komma in i samhället och sen så sätter man någon från den världen som högsta chef.

Idioter!

Det som människor från andra kulturer förstår. Man kan inte ha förtroende för staten.
Citera
2025-04-16, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym523
Jag anser att rawa Majid inte är mer kriminell än många av våra politiker. Det är sanningen.
Tycker du det ? Tycker ej jag knarklangare borde sitta på kåken . Socialtanten borde få skyddstillsyn eller fängelse . Punkt.
Lagen står över allt.
Citera
2025-04-16, 14:43
Medlem
Ratads avatar
Är kärringen en kronisk amatörpsykolog som ska "fixa" spännande killar (läs - det är kriminell kuk och tunga som genererar trosfukt)?
Citera
2025-04-16, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusbuslus
Inte nog med det, S*r* L omhändertar barn för att kunna tjäna pengar via sin kriminella pojkvän som bedriver HVB hem .
Det bevisar ytterligare vilka befogenheter dom har och makt. Och hon får altså fortsätta utöva detta i en ny ort
Så hemskt dåligt hjälpa eller stjälpa barn!
Citera
2025-04-16, 14:53
Medlem
s_a_ra ly_ckbrant finns på linkedin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här