2025-04-16, 13:17
Medlem
Det är ju JOBBET det handlar fattar inte folk det??
Om du hade kommit till soc med oro för ditt barn kriminellt umgänge etc
Och chefen som ska ta beslut om ditt barn har legat med o bott ihop med en man som troligtvis sålt knark och varit inblandad i det ena och andra!
Hade hon varit trädgårdsmästare spelar det ingen roll men nu gör det
Fattar inte chefen det är jag ALLVARLIGT oroad
Ps. Indirekt har hon accepterat kriminaliteten annars hade hon inte haft relation och varit sambo
Alltså svajig moral
Citera
2025-04-16, 13:19
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Fast, jag är inte höger. Jag tycker bara att samma regler skall gälla alla. Och precis som du skriver, det är precis det som snöflingorna applicerat med cancel-kultur och woke-rörelsen.
Men nu helt plötsligt, när det handlar om ”deras” projekt. Då ska man spela efter helt andra spelregler? Det var de som satte upp spelreglerna, då får de spela efter dem.

Eller så kan vi som alltid hatat woke/cancel kultur och insett farorna med det vara de större människorna och på så sätt också få den sidan att inse sina misstag och förhoppningsvis få till en förändring i deras beteende när de ser hur löjligt det är egentligen på så sätt?

Eller så kan vi bara köra med samma mynt tillbaka som barnen i sandlådan så har vi till slut den världen som vi förtjänar. Det är ingen värld jag vill leva i tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av sha
Du måste vara otroligt korkad eller inte ha tagit del av informationen alls. Eller så är du sockvinna som vill försvara. Detta rör sig inte om "normal blatte kriminell" din fåntratt. Denna människa är på toppen av hierarkin i ett internationellt terrorklassat nätverk och du försöker få det att låta som att det är random Muhammed som småknarkar och stjäl smågrejer.

”Internationellt terrorklassat nätverk” Lugna ner dig nu Bertil det är inte El Chapo hon har knullat
Citera
2025-04-16, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Eller så kan vi som alltid hatat woke/cancel kultur och insett farorna med det vara de större människorna och på så sätt också få den sidan att inse sina misstag och förhoppningsvis få till en förändring i deras beteende när de ser hur löjligt det är egentligen på så sätt?

Eller så kan vi bara köra med samma mynt tillbaka som barnen i sandlådan så har vi till slut den världen som vi förtjänar. Det är ingen värld jag vill leva i tyvärr.

”Internationellt terrorklassat nätverk” Lugna ner dig nu Bertil det är inte El Chapo hon har knullat

Jo Usa och Storbritannien har terrorklassat foxtrot men du kanske inte tar del av nyheter. Du kanske missat att barn skjuter ihjäl andra barn åt dem också? Eller också sitter du tryggt i din våning och tänker att det här berör inte min falska trygghet. Du är antagligen en av anledningarna till att samhället är totalt ruttet för jag kan mycket väl tänka mig att du röstat fram det här.
Citera
2025-04-16, 13:23
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Fan vad du försöker hitta milda exempel för att tona ner denna händelse. Verkar som du har en dold agenda istället. Så du likställer en kvinnomisshandlare med gangsterledare? Du måste vara woke-kvinna. Allt våld är likvärdigt enligt dig? Du kanske missat att denna individ sitter flera år i fängelse. Sluta gör bort dig hela tiden.

Hon ska bort för hon utgör en extrem fara för barnen i samhället. Kanske dina barn i framtiden när du går och röstar efter plånboken. Du är en samhällsfara bara tur du resonerar.

Jag är tvärtom mot en woke kvinna en anti woke och cancel-kultur man.

Det är du som gör bort dig. Du hade inte varit lika rabiat om hon hade knullat nån MC-svenne då hade det ”vart flera år sedan” och utagerat.

Vad var din åsikt om Jimmie Åkessons bästis MC-kriminella ledaren. Ärligt nu?

Du låter ditt hat för invandrare och invandring påverka dina känslor, vilket gör din åsikt i ämnet totalt irrelevant.

Du får en chans till nu att argumentera som en människa med logik annars skiter jag i att ens fortsätta diskutera med dig.
Citera
2025-04-16, 13:24
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judospark
Extremt nonchalant.
"Gör hon det idag?"
-Nej.
"Då så"

Det spelar alltså ingen roll över huvud taget.
Fräscht!

Hur ska man rent praktiskt undersöka en personen privatliv vid den här typen av rekryteringar?

Det finns inga riktlinjer kring det i dagsläget.
Citera
2025-04-16, 13:27
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:

Hur mycket makt har du? Det är samma människor idag som hade makten för 20 år sen, då det räckte med att rösta på SD för att bli av med arbete och utbildningsplats. Det är exakt samma system som styr nu fast värre. När jag har makt och de som har samma värderingar som mig har makt, då blir det en fråga.
I det rådande systemet har personen diskvalificerat sig från att arbeta med det den ska göra och det för all framtid.
Du lever i den världen, oavsett vad du själv tycker.
Citera
2025-04-16, 13:27
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Jo Usa och Storbritannien har terrorklassat foxtrot men du kanske inte tar del av nyheter. Du kanske missat att barn skjuter ihjäl andra barn åt dem också? Eller också sitter du tryggt i din våning och tänker att det här berör inte min falska trygghet. Du är antagligen en av anledningarna till att samhället är totalt ruttet för jag kan mycket väl tänka mig att du röstat fram det här.

Du gnäller och skriker som en liten bitch. Prata som en man och kom med argument i stället.

Med din logik så skulle självklart Jimmie Åkesson ha avgått på dagen när hans nära relation till en kriminell MC-ledare kom fram.

En partiledare som argumenterat otroligt hårt mot gängkriminalitet som själv umgås intimt med en sådan. En man med DIREKT inflytande på den lagstiftningen.

Vad tänkte du där om man får fråga?
Citera
2025-04-16, 13:28
Medlem
Citat:
Jag är tvärtom mot en woke kvinna en anti woke och cancel-kultur man.

Det är du som gör bort dig. Du hade inte varit lika rabiat om hon hade knullat nån MC-svenne då hade det ”vart flera år sedan” och utagerat.

Du låter ditt hat för invandrare och invandring påverka dina känslor, vilket gör din åsikt i ämnet totalt irrelevant.

Du får en chans till nu att argumentera som en människa med logik annars skiter jag i att ens fortsätta diskutera med dig.

Fel. Jag är totalt emot alla biker-kriminella också. Det spelar ingen roll om han är invandrare eller inte. Det är du som försöker smeta någon rasiststämpel på mig som absolut inte fungerar. Jag tror inte ens jag nämnt att han är invandrare och jag vet faktiskt inte om han är född här eller inte. Så rasistkortet fungerar absolut inte. Logik har inte du använt du försöker bara förminska det hela genom att tona ner det med haltande jämförelser.
Citera
2025-04-16, 13:31
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Hur mycket makt har du? Det är samma människor idag som hade makten för 20 år sen, då det räckte med att rösta på SD för att bli av med arbete och utbildningsplats. Det är exakt samma system som styr nu fast värre. När jag har makt och de som har samma värderingar som mig har makt, då blir det en fråga.
I det rådande systemet har personen diskvalificerat sig från att arbeta med det den ska göra och det för all framtid.
Du lever i den världen, oavsett vad du själv tycker.

Jag har ingen makt, men jag anser mig vara klarsynt nog att se att förändringens vindar har börjat blåsa. Om ”vi” på den här sidan nu ska straffa woke folket för hur de agerade mot oss då är vi inte ett dugg bättre och då kommer förändringens vindar sluta blåsa väldigt tvärt det är jag övertygad om.

Det här är en väldigt intressant diskussion dock tror jag att MOD kan tycka att vi är OT.

Jag tror inte att vi tänker annorlunda alls i det här aktuella fallet med kvinnan egentligen!
Citera
2025-04-16, 13:33
Medlem
Citat:
Du gnäller och skriker som en liten bitch. Prata som en man och kom med argument i stället.

Med din logik så skulle självklart Jimmie Åkesson ha avgått på dagen när hans nära relation till en kriminell MC-ledare kom fram.

En partiledare som argumenterat otroligt hårt mot gängkriminalitet som själv umgås intimt med en sådan. En man med DIREKT inflytande på den lagstiftningen.

Vad tänkte du där om man får fråga?

Återigen varför lägger du på mig att jag försvarar Jimmie Åkesson? Jag tycker det är förjävligt att det var en kriminell biker på hans bröllop och har inte försvarat det alls. Tvärtom har jag likt dig varit tydlig med att folk måste ställa krav på sd också och vara konsekventa. Men här gissar du bara att jag är en del av en annan pöbel.

Den här Sara måste bort för hon har bevisat sig ha ett uselt omdöme som riskerar utgöra en stor fara för samhället och de människor som lever i det.
Citera
2025-04-16, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Kan någon skriva ut hennes namn, den är väldigt undangömd i alla trådar.

Skriv ut så att folk kan få träffar herregud.

S*r* Lyckbr*nt

A
Citera
2025-04-16, 13:38
Medlem
DubbelDipparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil2021
Det kmr en dag då den kriminella mannen kmr begära en tjänst av kvinnan, han kmr be namn och kontaktuppgifter till den mest likgiltiga och farligaste barnet hon känner till utifrån sitt yrke för att rekrytera honom för en skjutning/sprängning mot sina fiender.

Kvinnan kmr tveka till en början, mannen kmr muta henne med typ en gucci väska, hon kmr då inte kunna motstå, kvinnan kmr till slut gå med på det hela, barnet kmr rekryteras till grova brott.

1000% att det kmr sluta så här.

Gängen har inte problem med rekrytering utav unga mördare, tvärtom.
Då hennes moralkompass är helt trasig så kommer man muta/hota henne för att ta reda på vart opsen är placerade, be om detaljer kring skyddat boende (vart vittnen m.m. befinner sig i pågående rättsfall) samt se mellan fingrarna med mycket. För att inte glömma klassikern - bevilja socialbidrag till klanerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in