2025-04-15, 16:18
Medlem
Jag och min farsa har vår tandborste i ena toaletten jag har några stycken eftersom det är bra att byta. Iaf han hade en tandborste som jag inte hade sett av på länge, jag hade inte heller sett han borsta vid den toaletten på flera månader eller hört att han skulle göra det samt att hans tandborste var borta. Iaf jag hade öppnat en ny testat osv sen bara låtit den vara där och använt min vanliga. En dag efter jag borstat fick jag för mig att fråga : Vart borstar du tänderna nu? så svarar han på samma ställe, då svarar jag vilken tanborste använder du? så säger han den du tyckte var lite konstig eller vad han sa... Så utan att berätta hade han börjat borsta med den tandborsten och nån gång ibland hade jag använt den.
Citera
2025-04-15, 16:29
Medlem
Tror inte att det är så farligt. Jag brukar hamna i en 69a med min flickvän två eller tre gånger i månaden. Hon blir inte så arg om jag råkar borsta tänderna med hennes tandborste på fyllan.
Citera
2025-04-15, 16:41
Medlem
proconsuls avatar
Har ni era tandborstar i toaletten? Verkar lite ohygieniskt om du frågar mig.
Citera
2025-04-15, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Har ni era tandborstar i toaletten? Verkar lite ohygieniskt om du frågar mig.

Toalett rummet, "badrum" fast alla toaletter har inget "bad" iallafall. I en mugg vid handfatet

Inte farligt men fick en äcklig känsla efteråt. Och han har haft mycket problem med tänder, dålig hygien gjort "brygga" osv i tänderna.
Citera
2025-04-15, 19:58
Bannlyst
Min kompis lillebror drack det där vattnet som toalettbortsten ligger i… han var 1 år. Det hade kunnat vara värre
Citera
2025-04-15, 20:11
Medlem
KlappMungons avatar
Människor som bor i samma hushåll får ganska snabbt samma baktierieflora i tarmen.

Förutom subjektiva äckelkänslor finns det inget att oroa sig för.
Citera
2025-04-16, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadandeBabian
Min kompis lillebror drack det där vattnet som toalettbortsten ligger i… han var 1 år. Det hade kunnat vara värre

Finns inte mycket saker som är äckligare än det eller luktar äckligare, gammalt piss som legat i toan utan att någon spolat kanske. Men den lukten som bildas av all gammal saliv och tandkräm, vatten osv är rough.
Citera
2025-07-05, 20:37
Medlem
Kan ha hänt igen otroligt nog. Det fanns 3 eller 4 tandborstar där en jag använder mest en jag använder ibland när jag duschar eftersom den är lite annorlunda "har större borsthuvud" min farsa hade varit i badrummet och lekt med en unge "städar osv" hans tandborste var typ brun i botten, hur och varför vet jag inte. Kanske druckigt oboy, tror det var lite oboy i skålen som tandborstarna ligger i. Iaf veckor framåt hans tandborste är fortfarande brun längst nere, den andra tandborsten jag använder ibland var försvunnen. Så jag tänkte att han kanske tagit med sig den om han skulle iväg någonstans... Sen var den fortfarande inte där dagen efter/senare. Så jag frågade honom och han sa att han fortfarande använder samma, som är helt äcklig. Sen sa han att morsan hade tagit en borste och använt för att skrubba något med?. Frågade henne någon dag senare (eftersom hon o några var bortresta) då sa hon att hon inte kommer ihåg... Fuck va kul att mina tänder kommer bli sämre för man "man kanske råkar" dela tandborste med en som inte tar hand om sina tänder ALLS.
Citera
2025-07-12, 02:41
Medlem
Ursäkta att detta blivit som en lätta på trycket tråd. Men vi kom alla hem från semester igår. Hans tandborste var inte där första dagen vi kom hem, sen nästa dag fortfarande inte där. Vet inte vad han använt för någon om ens någon alls. För han borstar nog inte tänderna på andra våningen. Han har så dålig tandhygien att möjligtvis att han inte borstat alls på 2 dagar?. Måste fråga idag vad han använder för tandborste den elektriska och vanliga jag använder har jag tagit bort därifrån nu så han inte tar och använder någon. Finns 1 kvar där jag inte vet vilken det är "syrrans gamla"? hon sa något om en där vi har fast hon inte använder.

Måste fråga kan inte sluta tänka på det. Ska man behöva lägga undan sina.. Och fråga vad vi ska göra med den "ingen av oss använder" blir nojig att hans "dåliga tänder" kommer smita av sig.. Han har som sagt gjort "brygga" och borstar inte ens alltid.
Senast redigerad av Grubblar 2025-07-12 kl. 02:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in