2025-04-12, 16:36
Avslutad
Detta tvingas vi finansiera med skatter
Citera
2025-04-12, 17:28
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Brosan är kung, en bok om könsidentitet.

Vad är det som är pedofilt med den boken?
Citera
2025-04-12, 17:32
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av italiensk
Koranläsare vill introducera sexualiteten tidigt.

Möjligt, men inte via böcker på mellanstadiebiblioteket.
Citera
2025-04-12, 18:14
Avslutad
"kräver" låter mer som att de har svårt att sälja böckerna och vill ha mer utav skattebetalarnas pengar.
Citera
2025-04-12, 18:31
Medlem
Hur är det med nekrofilromantik, djursexinstruktioner och pedofilmaterial, ska barn ha tillgång till det också?

Eller är queerfolket intoleranta nekrofober och tidelagofober?

Barnsfödandet i Sverige går mot noll med denna sjuka utveckling.
Citera
2025-04-12, 19:20
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Folk har i generationer lyckats böga till det utan instruktioner i kulturmarxism och queer. Släng in lite Tom of Finland-serier så ungarna lär sig att man inte behöver bli en svag kommunist för att vara bög.
Citera
2025-04-12, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Varför måste man skydda barn mot allt?

För att dom är barn! Finns så mycket vuxna som vill pracka på barnen religion, sexualitet, politiska åsikter osv. Varför är det så viktigt att forma barnen så tidigt som möjligt?
Citera
2025-04-12, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Det är inte att trycka upp något i ansiktet på någon att ha en bok tillgänglig i ett skolbibliotek. Det är elevens val vilka böcker han eller hon vill läsa och väljer att låna.

Det ingår i läroplanen att besöka skolbiblioteket. De böcker som finns där är således tryckta in i ansiktet.
Hade man haft porrtidningar där så hade det inte gått obemärkt.
Citera
2025-04-12, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matarakka
Elever på mellanstadiet är i regel mellan tio och tolv år. Under den här perioden bygger de flesta barn sin digitala identitet och vi vet att majoriteten av mellanstadiets elever hämtar en stor del av sin kunskap från sociala nätverk.
Då är det viktigt att skolbiblioteken står som en stabil infopelare och även tillhandahåller böcker av bra kvalitet.
Att ställa krav på queerlitteratur är väl inte det viktigaste när det gäller bokval.
Däremot kunde de upprörda föräldrarna i fråga sansat sig och pratat med sitt barn om varför han/hon var intresserad av boken.

Normalisera psykisk ohälsa och kalla det för hälsosamt hör inte hemma i klassrummet. Särskilt inte bland mellanstadieelever.
Citera
2025-04-12, 20:35
Medlem
ThePaleHorses avatar
Är detta en grogrund för Centerpartiets pedofilernas framtida indoktrinerade valboskap? Det ska börjas i tid...
Citera
2025-04-12, 21:07
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Springbank78
För att dom är barn! Finns så mycket vuxna som vill pracka på barnen religion, sexualitet, politiska åsikter osv. Varför är det så viktigt att forma barnen så tidigt som möjligt?

Jag börjar bli orolig för att barn IRL inte får göra någonting. De är så fängslade att de inte vågar skaffa ett eget hem även om de har råd när de är 20. Föräldrarna får ställa upp med bostad och gratis mat tills barnen är minst 25.

Jag tycker inte man ska tvinga barn att läsa något särskilt, men att ta bort vissa böcker för att man anser att de har fel ämnen? Nu menar jag naturligtvis inte att de ska läsa sex, men en bok där det förekommer gayäktenskap i vuxenvärlden ser jag ingen anledning att sålla bort.

Själv läste jag femböckerna när jag var barn, där ena flickan vill vara pojke. Men sådant får man nog inte läsa längre.
Citera
2025-04-12, 21:07
Medlem
Bassplays avatar
Fängsla dessa pedofiler omedelbart.

Det kräver jag!

Detta är bara ännu ett försök att normalisera MAP och pdf filer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in