2025-04-12, 14:03
Medlem
italiensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilog-80
Koranläsare är ännu värre än dig även om ni delar vissa åsikter.

Koranläsare vill introducera sexualiteten tidigt.
Citera
2025-04-12, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellerinen-2
Låt barnen välja själv när de blir gamla nog, säger jag. Tryck inte upp skitet i ansiktet på dem innan de ens har blivit tonåringar!

De fick välja själva tills ett par riksmongoföräldrar började lipa över den valfriheten och krävde att boken skulle tas bort.
Citera
2025-04-12, 14:44
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
peddoböcker.

Vad är det för bok du hänvisar till här som RFSL förespråkar i skolmiljö och som är pedofil?

Citera
2025-04-12, 14:45
Avslutad
Det är politisk sexpropaganda. Sexuella fetischer och psykiska störningar ska inte tryckas på på våra barn. Vad är nästa steg, böcker om bajssex?
Citera
2025-04-12, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoCo
säga sanningen = homofobi?
Inom den postmoderna rörelsen är sanningen en social konstruktion, dvs, om man får 51 % av befolkningen att inte veta vad en kvinna är så blir det en vetenskaplig sanning att inte veta vad en kvinna är.

När en postmodernist kommer med personangrepp så vet du att du har uttalat en faktiskt sanning och då blir de sura.

När en postmoderinst säger "Är du homofob/smybög?" menar de "Fan, kom inte med fakta igen!"
Citera
2025-04-12, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Vad är det för bok du hänvisar till här som RFSL förespråkar i skolmiljö och som är pedofil?

Brosan är kung, en bok om könsidentitet.
Citera
2025-04-12, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
https://www.expressen.se/debatt/debatt-mellanstadiebarn-maste-fa-lana-queerbocker-/

Peddosekten RFSL vill att alla skolor ska ha queerböcker och låna ut dessa till småbarn trots att föräldrarna motsäger detta.

Är det inte dags att total förbjuda RFSL och bränna upp dessa peddoböcker. Hjärntvätten i skolan blir bara värre och värre. Har ju barn i mellanstadiet som tvingas titta på bögfilmer och diskutera transvestiter från en bok dom jobbar med.

När får svenska folket nog med dessa vidriga peddos?
Deras intäkter består nästan enbart av skattepengar. Varför är inte tidlpartierna intresserad av att stoppa flödet in till verksamheter som dessa?
Citera
2025-04-12, 15:43
Medlem
Gridiots avatar
Najs, klar tolvåriga Ali ska kunna gå till skolbiblioteket och fråga "Har ni någon bögbok som jag kan låna"
Citera
2025-04-12, 15:43
Medlem
Elever på mellanstadiet är i regel mellan tio och tolv år. Under den här perioden bygger de flesta barn sin digitala identitet och vi vet att majoriteten av mellanstadiets elever hämtar en stor del av sin kunskap från sociala nätverk.
Då är det viktigt att skolbiblioteken står som en stabil infopelare och även tillhandahåller böcker av bra kvalitet.
Att ställa krav på queerlitteratur är väl inte det viktigaste när det gäller bokval.
Däremot kunde de upprörda föräldrarna i fråga sansat sig och pratat med sitt barn om varför han/hon var intresserad av boken.
Citera
2025-04-12, 16:10
Medlem
zombie-nations avatar
Varför måste man skydda barn mot allt? De bestämmer vad de ska läsa, och varför är folk oroliga för böcker när läsandet gått ned? Minns att jag läste rätt obehagliga böcker på mellanstadiet som kanske inte var lämpliga. Bl a scifinoveller där barn dog. Även en mammas bok om hur hennes barn dog i cancer.
Citera
2025-04-12, 16:22
Medlem
[quote=zombie-nation|91600169]
Varför måste man skydda barn mot allt? De bestämmer vad de ska läsa, och varför är folk oroliga för böcker när läsandet gått ned? Minns att jag läste rätt obehagliga böcker på mellanstadiet som kanske inte var lämpliga. Bl a scifinoveller där barn dog. Även en mammas bok om hur hennes barn dog i cancer.
[/QUOTEsjälvklart ska man skydda barn och inte färvränga huvudet på dem lär dem att det finns flera kön att man kan byta. Jag var en pojkflicka men nog fan visste jag vilket kön jag hade. dom skulle säker tutat i mig att jag nog var en pojke för att jag gillade pojksaker mer än att byra bokmärken.
Citera
2025-04-12, 16:23
Medlem
Bazze1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilsKalsonQuisling
De fick välja själva tills ett par riksmongoföräldrar började lipa över den valfriheten och krävde att boken skulle tas bort.
Och här i denna tråd lipar pedofilerna samstämmigt med sexualförbrytarna från RFSL....Buhu vi får inte påverka unga i den riktning vi vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in