2025-04-11, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darthvader45
Skickar in en bild på sig själv till en jobbansökan som sedan blir allmän handling. Bra där👍🏻

Undrar om hon fick jobbet med sitt söndersminkade ansikte, lösfransar och botoxläppar, komiskt isåfall.😂

Nu ogillar jag fröken snusk och allt det bär med sig. Men ärligt, jag fattar inte ditt inlägg alls. Vad är det du tycker är konstigt? Att hon sökt jobb eller att en 23åring sminkar sig?

Otroligt oklart
Citera
2025-04-11, 23:59
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
Jag tycker det här påminner om Hooja. Det var ”känt” på Flashback under lång vad de hette. Det behövdes ingen raketforskning för att ta reda på det. Men först när aftonblaskan/Expressen publicerade, då blev det ett jävla hallå och Hooja blev sura.

Vad gamla Fröken Snusk heter i för och efternamn har också varit känt länge på Flashback. Men när nu Expressen publicerar, det kan nog bli hallå av det här också.
Mja, men allt jag invände var mot resonemanget att det var hennes eget fel.
Citera
2025-04-12, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Klart hon måste. Avslöja vem hon är alltså. Hon är den riktiga snusken! Finns väl dock 100-tals som sjunger lika bra som hon. Grejen var ju mer detta med masken.
Nja hon har en riktigt bra röst och kan sjunga. Redan som Fröken snusk så gjorde hon ju låtar som var mer seriösa och djupa iblsnd som var riktigt bra. En person född till artist, frågan är bara hur långt hon kan gå ?
Citera
2025-04-12, 00:26
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Nja hon har en riktigt bra röst och kan sjunga. Redan som Fröken snusk så gjorde hon ju låtar som var mer seriösa och djupa iblsnd som var riktigt bra. En person född till artist, frågan är bara hur långt hon kan gå ?

Ok. Ja då är det ju bara bra för henne att bli fri från denna mask. Jag menar vad man läst tenderar man att hålla med. De som bokat och sedan ställt in har ju sagt att de ärligen gillade denna gamla snusk.
Citera
2025-04-12, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Gozzi äger väl konceptet ”Fröken Snusk”, så då är det ju självklart att hon inte kan fortsätta på samma sätt om de går skilda vägar. Hon har spelat rollen, men hon äger inte rollfiguren.
Nej han äger den och rättigheterna till musiken också om jag inte minns fel och det kan jag absolut göra men han skapade karaktären Fröken snusk och någonstans om jag inte minns helt galet så läste jag att han också äger rättigheterna till musiken och det är inte bara hennes musik utan en jädrans massa,EPA dunka artister.

Han är väl lite över 30 idag och mångmiljonär sedan länge nu.
Citera
2025-04-12, 00:31
Medlem
Det var en som skrev detta i den andra tråden om Fröken snusk

Citat:
En kompis farsa jobbar på tv4 o han sa att just hennes sång e studio inspelad o auto tunad o fin slipad med massa tagningar :P tydligen gör dom så för för att den artist som skapar mest PR o media intresse ska vinna :P jämför man med hennes riktigt röst i mello så sjunger hon inte i när heten så bra :P

Så, med det sagt så tror jag inte hon är riktigt så bra som många upplevde att hon var i Masked singer, men fortfarande bra såklart.
Citera
2025-04-12, 02:38
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Jag tror du har rätt. Hennes bekräftelsebehov har gjort henne ointressant. Nu är hon precis som du säger, en ung kvinna i mängden som ska konkurrera med andra influencers som lever på sitt utseende och postar bilder på snapchat där man lockar till klick genom att visa lite för mycket klyfta och hud. I övrigt har de ingen speciell talang eller egenskap för att fylla sin kanal med för att fortsätta vara relevant.

Hon kommer aldrig kunna leva på musiken då det inte var hennes sångröst som gjorde henne unik. Det var mystiken och det signifikanta med att hon var i princip den första artisten i Sverige som byggt sitt varumärke på att inte visa ansiktet

Hon lever redan på musiken. Det kommer hon fortsätta göra så länge hon har lust.
Hon har närmast ett unikt utgångsläge med alla spaltmeter. Detta kommer bli nästa stora grej.
Citera
2025-04-12, 03:08
Avstängd
Det enda sättet för henne att fortsätta vara känd är att slänga Rasmus under bussen och prata om hur illa hon blivit behandlad som kvinna. Ingen är intresserad av henne som artist längre. Utseendet har hon heller inte på sin sida.
Hon måste spela kvinnokortet så kan hon vara med i några program på tv i ett år, sen är det dags för onlyfans och allt slutar fömodligen i en överdos.
Citera
2025-04-12, 06:32
Medlem
Wyrdkins avatar
Hon har inte gjort något intressant själv. Gozzi har gjort allt. Ingen skillnad mot ex Dolly Style.
Citera
2025-04-12, 06:45
Medlem
awoke11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saragalar
"Felicia Erikssons inkomst har de senaste åren vuxit från 54 000 kronor 2020 till 247 600 kronor 2023."

Låter jävligt lite för en av Sveriges största artister. Visst, Spotify och andra streamingtjänster ger inte så mycket men hon har ju turnerat extremt flitigt under de senaste åren, och det är ju där de stora pengarna ligger. Inte för henne uppenbarligen.

Hon har mest tjänat på livespelningar. Några hundra miljoner streams på Spotify ger inte särskilt mycket, framförallt om andra ska sko sig.
Citera
2025-04-12, 06:49
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Det enda sättet för henne att fortsätta vara känd är att slänga Rasmus under bussen och prata om hur illa hon blivit behandlad som kvinna. Ingen är intresserad av henne som artist längre. Utseendet har hon heller inte på sin sida.
Hon måste spela kvinnokortet så kan hon vara med i några program på tv i ett år, sen är det dags för onlyfans och allt slutar fömodligen i en överdos.

Fel fel fel du kan se på tiktok insta mm hur mycket fans hon har. Hon kommer få så mycket spelningar mm.
Citera
2025-04-12, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darthvader45
Skickar in en bild på sig själv till en jobbansökan som sedan blir allmän handling. Bra där👍🏻

Undrar om hon fick jobbet med sitt söndersminkade ansikte, lösfransar och botoxläppar, komiskt isåfall.😂

Har du lässvårigheter?
Det där var innan Fröken Snusk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in