Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-15, 01:32
Medlem
Får man fråga då, hur ser du ut själv?
Renrakad? Tunnhårig? Inga tatueringar?
Eller bitig? Tuff?
Man gillar olika eller?
Citera
2025-04-15, 02:56
Medlem
Wrossmols avatar
Förmodligen en mix av identitetssökande, trendsvansande och ett inre rop på: "Jag är inte som alla andra!"

Ironin? Alla andra i samma ring (bokstavligt talat).
Det började kanske som rebellion – nu ser det mest ut som om nån glömt att ta ut ko-klockan innan tunnelbanan.

Men hey, det är ju deras näsa, deras val – vi andra får nöja oss med att titta bort.
Citera
2025-04-16, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Pinsamt att en 61:åring inte har förståndet att inse att allt du ser genom dina ögon inte är sanningen för alla andra.
Nu verkar ju din läs förstålighet inte verka helt normal.... Jag skrev att dom jag träffat med näsring under det senaste 20-25åren varit värsta WT, innan 2000 såg jag inga.

Sitt du där med in näsring och tyck att vi andra som ser ner på dej vara dumma och elaka!
Citera
2025-04-16, 11:45
Medlem
Adelsdams avatar
Näsring är bland det mest oattraktiva saker en individ kan skaffa sig när det kommer till piercings. Oavsett ålder, kön eller kromosomsammansättning passar det ingen och bör endast tillåtas för boskapshantering.
Citera
2025-04-16, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Nu är jag inte 12år utan 61år. det personer jag har mött med näsringar har betett sej på ett sätt som jag klassar som värsta formen av WT, gillar du det så är det upp till dej.

Jag skulle aldrig ha näsring själv, men människor som hänger upp sig på näsringar, tatueringar etc är patetiska.
Citera
2025-04-17, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Jag skulle aldrig ha näsring själv, men människor som hänger upp sig på näsringar, tatueringar etc är patetiska.
Jag hänger inte upp mej! Ser en massa olika samhällsgrupper som jag inte vill ha kontakt med, där stannar det för mej.
Citera
2025-04-17, 23:10
Medlem
Lesbiska har jag trott , är det fel?

Dom tänker jag är en tjur
Senast redigerad av troligengud 2025-04-17 kl. 23:15.
Citera
2025-04-19, 20:02
Medlem
Jag gillar näsringar, då vet man att personen inte är någon tönt.
Citera
2025-04-19, 20:04
Medlem
Hur ser du själv ut? Hur tänker du?
Citera
2025-04-19, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Nu är jag inte 12år utan 61år. det personer jag har mött med näsringar har betett sej på ett sätt som jag klassar som värsta formen av WT, gillar du det så är det upp till dej.
Jag har träffat riktigt sköna personer med näsring. Har också träffat riktigt sköna personer som är propert klädda.

Sen har jag också träffat riktigt osköna och fördomsfulla personer som du. Dessa har ibland varit propert klädda och ibland haft näsring.
Citera
2025-04-20, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arnbar
Näsring ser definitivt extremt illa ut, men trots det så väljer vissa personer att visa sig i offentliga miljöer med denna missprydnad. Även fotomodeller och andra väljer att sänka sin naturliga skönhet.
Vad beror detta på ?
Detta har jag också funderat på. Helt otroligt fult och ohygieniskt! 🤮
Citera
2025-04-22, 00:19
Medlem
NoTruces avatar
Det är mycket trevligt att på ett tidigt stadium få veta vem man inte ska diskutera politik med, så ringen fyller väl i så måtto sitt syfte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in