Citat:
Ursprungligen postat av
Kronvraket
Med rätt mutor misstänker jag att Colombia accepterar mycket…. De har ju sett till att åka till ettland som tydligen inte har utlämningsavtal m Sveirge o Danmark. De är ju skyldiga mångmiljonbelopp i båda länderna. Hur katten har de kunnat verka så länge utan att Kronkalle tagit allt?
Jag misstänker att dessa är den typ av människor som kan lura sig in överallt, först vara supertrevliga och entreprenörer för att sedan bara krascha allt o lämna mängder av besvikna människor bakom sig men inget är deras fel-DE skriver ju lagen-allt är ju deras ” birthright”-DE ska ha allt gratis. Nä, sådana människor ska man hålla sig långt ifrån! Hellre en surbult än världsförbättrande egotrippande narcissisistiska övertrevliga typer som granne!
Såg när jag googlade att en av de anställda lyckats rädda några hönor, hon sa att plötsligt var deras ( danskarnas) bil borta och deras hus hade brunnit. Just det brända huset har jag inte funnit något mer om när jag googlat-någon här som vet vad som hänt?
Läser man kommentarerna på deras inlägg i sociala medier ser man hur de fullkomligt förblindat sina följare med godhet och rent avloppsvatten. Duktiga på att bygga upp en bild men inte lika duktiga på att få det att hålla i längden.
Jag tror att det i originalartikeln stod att huset var nedsläckt, det verkar ha blivit fel när den sedan översattes till engelska. Men låter ju betydligt mer spännande med nedbrunnet, allt som får storyn att spridas vidare stödjer jag