Verkar ha stannat på 88% under många minuter nu för att hitta dubbletter
Nån bugg eller ? AV installera och installera om eller ?
Övriga frågor :
1. Går det lita på Searchmyfiles till massivt förtroende att den raderar 100% iga kopior och inget annat troligen ifrån valfri / slumpad plats (location verkar det som om man söker igenom alla mappar) ?
- Jag använder den bara på externa hårddiskar så och söker inte igenom mjukvaru-program utan endast dokument, bilder, foton
(Standard search)
2. Om jag vill söka efter en viss titel på en fil, som ex foton man tagit med mobilkameran så kan
ev alla filer ifrån den kameran ha en sökkriterie som är gemensamt för alla dessa foton
Det kan starta med IMG och sen 1 så här IMG_1, IMG_2, IMG_3 osv eller att man har valt att ha med datum. Går ju ställa in på mobilen
Pga att kännetecknet är IMG_ och formatet är JPG
Hur ställer jag in det på menyn på programmet så jag söker först på alla titlar som börjar med IMG_ och sen formatet (extension) och mapparna ser man ju var de ligger sen
3. Kan jag förflytta allt jag söker, hittar och väljer att markera till en ny mapp eller till en vald existerande mapp med det här programmet ? (Har annat program för det om filhanterare och organiserare) Hur gör jag då ?