• 1
  • 2
2025-06-06, 00:21
Medlem
IcaHandlares avatar
Stämmer bra detta.
Detta hände typ runt 2011.
Kände honom väl. Stefan.Tror han var född 1965.
Ensamstående boende i lgh i Åsa.
Minns inte helt vad han skrev på tavlan i personalrummet.
Det var känt av de närmaste i personalen att han hade ett ”vilrum” på vinden där han kunde dra sig undan. Personalen hittade honom ganska snabbt på måndag morgon.
Citera
2025-07-15, 20:06
Medlem
vip-vickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcaHandlare
Stämmer bra detta.
Detta hände typ runt 2011.
Kände honom väl. Stefan.Tror han var född 1965.
Ensamstående boende i lgh i Åsa.
Minns inte helt vad han skrev på tavlan i personalrummet.
Det var känt av de närmaste i personalen att han hade ett ”vilrum” på vinden där han kunde dra sig undan. Personalen hittade honom ganska snabbt på måndag morgon.

så hittades han på vinden ovanför skolan eller i fläcktrummet som är precis utanför huvudentrén och nedanför simhallen? har oxå hört att han hette Stefan och kallades för ”luggen”. tycker det är konstigt hur nertystat detta har blivit och att det knappt är någon alls som vet vad jag pratar om.
Citera
2025-08-05, 00:21
Medlem
IcaHandlares avatar
Nej fläktrummet inne på skolan. Det finns tre stycken. Första på vänster sida. Ser dem tydligt på Google Maps. Det är tre rum som är byggda på taket på skolan.
Citat:
Ursprungligen postat av vip-vicky
så hittades han på vinden ovanför skolan eller i fläcktrummet som är precis utanför huvudentrén och nedanför simhallen? har oxå hört att han hette Stefan och kallades för ”luggen”. tycker det är konstigt hur nertystat detta har blivit och att det knappt är någon alls som vet vad jag pratar om.
Citera
2025-08-06, 21:55
Medlem
HWGs avatar
Är ni säkra på att han hette Stefan..?

Jag känner brorsan hans men han pratar ogärna om det där.
Senast redigerad av HWG 2025-08-06 kl. 22:03.
Citera
2025-08-14, 13:04
Medlem
vip-vickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HWG
Är ni säkra på att han hette Stefan..?

Jag känner brorsan hans men han pratar ogärna om det där.

Ja, jag är väldigt säker på att han heter Stefan. Alla som jag pratat med vet att han heter Stefan men inte hans efternamn. Och att han skulle haft en ”fling” med någon på skolan. Nu har jag även fått reda på att ett av fläktrummen var hans ”krypin” och att städaren hittade honom på morgonen för att hans saker var kvar.
Citera
2025-08-14, 13:06
Medlem
vip-vickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcaHandlare
Nej fläktrummet inne på skolan. Det finns tre stycken. Första på vänster sida. Ser dem tydligt på Google Maps. Det är tre rum som är byggda på taket på skolan.

Yes börjat förstå de. Dom gröna boxarna uppe på taket. fått reda på i efterhand att den längst bort från buss slingan var hans lilla kryp in och att det var där han hittades. vet inte om de stämmer men har hört att det handlade om att hans arbetsplats hade ”utökats” från att bara vara på Smedinge till att behöva vara på platser utanför skolan och det blev jobbigt för honom. Men har också hört att han skulle haft en fling med en av lärarna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in