• 1
  • 2
2025-04-08, 12:21
Medlem
hiphopGuy1s avatar
https://m.jdsports.se/product/black-...03_jdsportsse/
Har funderat på att köpa en sån här från Adidas Men nu frågar jag er. Ser det snyggt ut eller ser det bara pundigt ut? Inget man kanske går utomhus med. Men bara använda som myskläder hemma. Har någon av er en sån hoodie?
Citera
2025-04-08, 12:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopGuy1
Har funderat på att köpa en sån här från Adidas Men nu frågar jag er. Ser det snyggt ut eller ser det bara pundigt? Inget man kanske går utomhus med. Men bara använda som myskläder hemma. Har någon av er en sån hoodie?

Skojar du, den är råful!
Citera
2025-04-08, 12:25
Medlem
Citat:
Har funderat på att köpa en sån här från Adidas Men nu frågar jag er. Ser det snyggt ut eller ser det bara pundigt ut? Inget man kanske går utomhus med. Men bara använda som myskläder hemma. Har någon av er en sån hoodie?

Adidaskostymer är aldrig snygga, fattar inte att folk vill visa sig utanför sitt hem i dem!
Citera
2025-04-08, 12:28
Medlem
franges avatar
Är man en 14-årig pissluffare från orten, så kanske. Normala människor skulle aldrig drömma om att ta på sig sådan skit, ens på maskerad.
Citera
2025-04-08, 12:33
Avstängd
george.sthlms avatar
Böda camping
Citera
2025-04-08, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Är man en 14-årig pissluffare från orten, så kanske. Normala människor skulle aldrig drömma om att ta på sig sådan skit, ens på maskerad.

Förmodligen vill man bara visa att man har råd att köpa skiten, för det är väl inte direkt billigt?
Citera
2025-04-08, 12:34
Medlem
hiphopGuy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange

Fattar vad du menar. Det ser ganska konstigt ut att gå ute så. Men kan ändå inte släppa blicken att den är lite cool. Men håller med dig snygg är den inte precis
Citera
2025-04-08, 12:40
Medlem
Citat:
Fattar vad du menar. Det ser ganska konstigt ut att gå ute så. Men kan ändå inte släppa blicken att den är lite cool. Men håller med dig snygg är den inte precis

Har du verkligen på dig kläder för att andra ska tycka du är "cool"? Har du inte kläder du själv trivs i och som du gillar?
Citera
2025-04-08, 12:40
Medlem
Citat:

Folk som har blivit överkörda av en buss, har man också svårt att släppa blicken ifrån...
Köp den du.
Citera
2025-04-08, 12:49
Medlem
hiphopGuy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marbellasnubben
Har du verkligen på dig kläder för att andra ska tycka du är "cool"? Har du inte kläder du själv trivs i och som du gillar?

Jag sa att JAG tyckte den var cool. Vad fick du det ifrån att jag skulle enbart ha på den för att andra skulle tycka jag är cool. Tror ärligt de flesta tycker den är ful
Citera
2025-04-08, 12:52
Medlem
Citat:
Jag sa att JAG tyckte den var cool. Vad fick du det ifrån att jag skulle enbart ha på den för att andra skulle tycka jag är cool. Tror ärligt de flesta tycker den är ful

Jag misstolkade. Och ja, den är ful!
Citera
2025-04-08, 13:09
Medlem
FitGirlies avatar
Hemma myskläder ska vara fula, så den passar bra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto