Citat:
Ursprungligen postat av
RFT
Detta är oerhört kränkande inte bara för henne utan också för alla män.
Du missade alla HBTQAI Plus Pro, transfobo-fascist!
Citat:
Vi kastas tillbaka till 1800-talet, då änkors enda möjlighet till försörjning var att gifta om sig. Till unga änkor stod de äldre männen på rad. De äldre änkorna hade ett liv på fattigstugan framför sig.
Vi alla vet, måste jag påminna här, om att männen på 1800 var alla välbärgade plantageägare där kvinnorna var den tidens negrer.
Citat:
Som man skulle jag känna mig kränkt och utnyttjad om jag hade bara en pytteliten misstanke om att kvinnan jag träffat visserligen tycker om mig och uppskattar mig, men till del ser mig som sin försörjare.
Om hon ser dig som försörjare kan hon börja förlita sig på dig och alla vet att män är djur och inte ska litas på. Äntligen någon som anpassar sin verklighet efter marxismen.
Det är en skam för vårt land att ett arbete i samhällets och människors tjänst är så lågt värderat att en ensamstående mamma med barn inte kan leva på sin lön.
Citat:
Det är en skam för vårt land att det sociala skyddsnätet nedmonterats så till den grad att samhället inte förmår ta hand om de som behöver hjälp och stöd.
Känslosvammel är det enda en marxist är duktig på och när man ser igenom det så ser man bakom fasaden med svält och massdöd.
Citat:
Det är en skam för banken att ha en anställd som ger en sådan här kommentar.
Kommentaren borde ha varit: "Du är en stark och självständig kvinna som inte behöver män.
Go out there and girlboss your way into massive riches! You go gurl!"